Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk tatt litt bilder før kjøringa startet.

Tok noen mot slutten også, men det var jo så mørkt at det ble bare tull....

Videokameraet var heller ikke helt på topp. Fokuserer veldig dårlig, og er generelt uskarpt hele tiden.

Fikk jo kjørt noen runder, men var for redd for bilen, og andre folk på banen, til at jeg tok den helt ut. Sleit også en del med å få bilen i 2.gir de første rundene. Tok i litt for hardt, så den nekta å gire...

Moro å se at det hvertfall var noen som dro godt på!

Var vel bl.a. deg DarkZun :)

Alt i alt, litt lite tid og litt for mange folk på banen etter min smak. Skulle hatt noen runder alene utpå der, gjerne med instruktør, for å blitt litt tryggere på bilen og hvor mye jeg kunne presse den i svinger osv. Har ikke kjørt på bane før. Blir en litt annen følelse enn simulator på pc...

Håper noen andre har litt video og bilder som blir lagt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for treffet! Morsomt å få prøvd seg på banen og ikke minst få sett alle grom bilene i aksjon :D

.. i tillegg har jeg solgt sommerdekkene til en som skulle bruke de på treffet idag.Så nå må jeg handle nye felger&dekk :wink:

:wink: Kjørte ikke så alt for mange rundene, så dekkene holder nok noen treff til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkene er fine! Merker at det er bedre å kjøre på 17" enn 18" som jeg normalt kjører på.

Er bare å pøse på med bilder og film de som har! Fikk vel knipsa fire fem bilder, men kameraet mitt taklet tydeligvis ikke så godt å ta bilde av biler i 80. Ble bare surr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var moro. Blei vel en 8-10 runder på meg total. Dette var første gang på bane for meg og fikk pressa bilen greit i svingene. Gikk overaskende greit selv om det var en del biler på banen samtidig.

Neste gang skal jeg ha noen litt bedre dekk, 205 på 15" felg var ikke helt optimalt :lol: og venste framhjul var jo halvveis smeltet etter 3-4 runder. :oops:

Stor takk til alle som gjorde dette mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, detta var gøy!

gjentaes.

Er overrasket over hvor gøy det er bare med en 320.

På slutten gikk det riktig så bra, med ASC avslått og greier.

Dekka mine ser ut som ferdigtygd lakris, men blir nok bedre bare jeg får slitt av all dritten på overflaten.

Tror jeg må ha fått kjørt en 20 runder iallefall.

Jeg tok ikke et bilde engang, så kom med bilder/film dere som har.

Ja som sagt, dette må gjentaes. Bare med litt mer tid.

Men syntes det gikk veldig bra til å være første gang.

Takk til alle som har vært med å bidra. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette gikk da over all forventning i grunn :) Litt mange biler, men det går ann å gjøre det annerledes neste gang. Ellers har vi inboard cam fra Maze sin bil. Jeg i et desperat forsøk i å holde kameraet noenlunde rolig mens Maze raste rundt der som en gærning.

Forøvrig hadde vi 160 km/t på enden av langstrekka på det beste. Hvordan var det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et kjempebra treff! Selv med forsinkelser og endel venting, ble det tid til endel kjøring:) Selv om Rudskogen ikke er min favorittbane akkurat, hadde jeg det gøy faktisk. Har noe slitte dempere foran og feil spissing, så det sklei mye hit og dit.

Sliter også med at girkula løsner på banen, irriterer meg, blir liksom plutselig vanskelig å skifte gir når du har en liten pinneå holde i...hmm..hehe.

Håper noen fikk knipsa noen ok bilder da! Morro var det, fighta litt med Magnus sin 320 ;) Fant ut at vi gikk ca likt der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inboard fra stativ i bilen min også, men jeg kjørte jo som en gjøk...

Kom ikke opp i mer enn 120 på langstrekka, men gikk nok av gassen litt tidlig, og kunne sikkert pressa litt mer i svingen før.

Har på video at jeg blir totaleid av DarkZun midt på sletta der. :)

Bare hører lyden av bilen hans komme og "swooop" så fliser han forbi. :)

Vi må vel klare å få til noe slikt igjen?

..og vi som var bekymra for at det ikke ble nok folk en stund.

Må vel egentlig ha gått bra i overskudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selv takk for et bra treff i dag, må jo rette en spesiell takk til de som stod flaggvakter og arrangerte det hele!

selv så ble det en 6-7 runder for min egen del, slet litt med temperatur og litt sent ladetrykk i begynnelsen, kjørte inn i depoet og fikk ordnet det. Så fikk jeg vel en 4 runder med stram vaier før vanntilførselen til varmeregisteret bestemte seg for å hoppe av, og et inferno av røyk veltet inn i bilen og opp av panseret.

forøvrig takk til han som tauet meg inni depoet igjen :) var det kjetil tro?

mvh lars olafsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...