Bilbergeren Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 ":1rmuomfn]Bilbergeren: Du har vel ikke lov å kjøre med den bilen på veien pga helburet ditt, med bjelker "foran" dørene? (Mellom a og b-stolpen).Motoren var vel en 323 med 325 topp eller blokk eller hva det er. en bytter.. (Der har vi motorkunnskapen min...) Ingen tvil om at den gikk bra og bråket fælt hvertfall Bilen er godkjent for bruk på vei. En annen grunn til at jeg ikke bruker den til daglig er at den er så lav at den har lett for å slå nedi med bunnpannen. Jeg kjøpte den slik som den står og han jeg kjøpte den av sa at det er en 323 med 325 topp. Antall HK vet jeg ennå ikke, men jeg skal finne det ut på fredag for da skal jeg ha den på "rullende landevei". Håper å bruke den på 6 timers løp i Sverige til neste år. Jeg må da ta racing licens i løpet av vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Bilbergeren, det skal være bremsing lørdag 14. oktober med Ghost Bilklubb hos Botne bil i Holmestrand, 500,-. Oppmøte kl. 10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Det var billig.. Hva koster det ellers ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 1200,- tror jeg. Hvis det er stor interesse for det her inne, går det kanskje an å få arrangert noe tilsvarende for oss. Forøvrig er visst den rulla veldig riktig, og streng i forhold til mange andre. Er visst mange som blir skuffa der, men gylne og polerte salgstall er ikke det man egentlig vil ha... da vet man jo fortsatt ikke fakta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Jeg er hvertfall intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 1200,- tror jeg.Hvis det er stor interesse for det her inne, går det kanskje an å få arrangert noe tilsvarende for oss. Forøvrig er visst den rulla veldig riktig, og streng i forhold til mange andre. Er visst mange som blir skuffa der, men gylne og polerte salgstall er ikke det man egentlig vil ha... da vet man jo fortsatt ikke fakta. Hadde vært artig, spesielt å måle med chip/konfilter/fjerna resonansboks, og så sette på org. innsug/chip og se forskjell Ingen tvil om at lyden er morsommere med det oppsettet jeg har nå, og responsen føles bedre, men om det er ekte hester eller placebo.. det hadde vært artig å måle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Jeg har egentlig planer om å stille opp på Ghost-gjengen sin bremsing.. kjenner ingen der, så vet ikke hvor mange de tror det blir, men det er visst fritt frem for alle å møte opp. Når det gjelder chipbremsing, så har jeg en chip liggende.. frister å måle med og uten, men jeg gidder ikke begynne å åpne hjernen mens bilen står stroppa opp på rulla, så må i så fall få tak i en ekstra 150-hjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Kanskje jeg og kommer Gunnar,hadde jo vært interessant og bremsa GT`n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Her er et bilde Ole Jørgen sikkert vil like. Vet ikke hvor aktiv han er her inne, men får sikkert sett det etterhvert. Noe positivt er det jo når man kjører i mørket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 M6 Bjørn, hadde vært moro det! Tommy har jo bremsa sin, så du får se om du slår ham.. DarkZun, heftig bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Jeg har egentlig planer om å stille opp på Ghost-gjengen sin bremsing.. kjenner ingen der, så vet ikke hvor mange de tror det blir, men det er visst fritt frem for alle å møte opp.Når det gjelder chipbremsing, så har jeg en chip liggende.. frister å måle med og uten, men jeg gidder ikke begynne å åpne hjernen mens bilen står stroppa opp på rulla, så må i så fall få tak i en ekstra 150-hjerne. Er vist mange folk med japsebiler etc som kommer da..Ushje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejørgen Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Her er et bilde Ole Jørgen sikkert vil like. Vet ikke hvor aktiv han er her inne, men får sikkert sett det etterhvert. Noe positivt er det jo når man kjører i mørket Kult bilde litt stilig og se bilen utenifra, rart at originalskivene tåler påkjenningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejørgen Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 takk for bildet darkzun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Lyser jo bare foran der, det ble enda tøffere noen runder senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Er vist mange folk med japsebiler etc som kommer da..Ushje Overlever vel det. Jeg får trekke fra turboen på de og konkurrere på sugehester.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå