DarkZun Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Lyser jo bare foran der, det ble enda tøffere noen runder senere! Du tenker kanskje på dette du da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 et par blinkskudd det der ja =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Den bremsinga er jeg også meget interessert i! Trond, sekretæren i 02/classic bremset sin til 311 hk / 580 Nm på bakhjula, så da vil jeg se min i forhold. Kommer sikkert til å bli skuffa men.. :/ Hvis det blir så billig kommer jeg, da jeg fikk pris på 2300 ,- hos de på Flisa, dog var det med lambdamåling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Lyser jo bare foran der, det ble enda tøffere noen runder senere! Du tenker kanskje på dette du da... Rått bilde! Gleder meg til å få sett hele filmen. Lurer på om jeg er med på noe der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 Nå synes jeg du er knallhard på teaserne her, DarkZun! På tide å få ut the real thing nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 hehe...bare hiver ut litt...siden folk ikke synes det er nok bilder. hakke helt begynt å redigere den enda. gjør ikke så mye ut av den, så den kommer nok veldig snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher R Skrevet September 21, 2006 Share Skrevet September 21, 2006 hehe...bare hiver ut litt...siden folk ikke synes det er nok bilder. hakke helt begynt å redigere den enda. gjør ikke så mye ut av den, så den kommer nok veldig snart Gleder meg!! Filmet du da det var litt lysere også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Jeg har jo mest film innenfra bilen, så det er nok ikke altfor spennende. De som filmet utenfra filmet mest meg dessverre, så det er ikke kjempeinterresant for andre enn meg selv. Noen av dere ble filmet innenfra bilen, og noen få ble filmet i slakteren. Jeg legger det ut etterhvert uansett, men det ble ikke akkuratt den beste "stemningsfilmen" fra treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Sånn du kjørte så inneholder vel inboardfilmen nesten alle som var på banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 ":1637fums]Sånn du kjørte så inneholder vel inboardfilmen nesten alle som var på banen? Blandt annet meg som passerer han i slakter`n etter att han har snurret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 ":10kjv0tc]Sånn du kjørte så inneholder vel inboardfilmen nesten alle som var på banen? Blandt annet meg som passerer han i slakter`n etter att han har snurret... Noen ganger så er du så kjempesøt Raymond...men sant som du sier..du passerte meg når jeg snurret...jeg mener..hvordan ellers skulle du greid å passere meg (jeg skal svare på dette innlegget for deg Raymond: "jekk deg ned et par hakk Lars...du vet jeg kjørte fra deg på Våler ifjor") Joda...[space] er nok en del med fra kameraet innvendig. Beklager at jeg er treig med filmmatriellet....men har litt lite tid om dagen. Er tydligvis ikke så mye video fra treffet, siden det ikke dukker opp noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Ser mange si de har video, og så flere biler med kamera innvendig, men det er tydeligvis ikke så mange som har tid, kunnskaper eller serverplass slik at det dukker opp på nett. Jeg kan godt ta imot brente CDer/DVDer per vanlig post om noen vil ha hjelp til å få det redigert (på ingen måte profft) og lagt ut. Send meg i så fall en PM eller mail for adresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Hva med FTP Gunnar? Mindre administrasjon og stress enn å sende plater i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Jeg har serverplass tilgjengelig til mindre filmer og snacks. Viss det er intr. så kan jeg sette opp ftp bruker på denne sånn at dere kan få lagt ut filmer. PM meg for brukernavn/passord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Hva med FTP Gunnar?Mindre administrasjon og stress enn å sende plater i posten Ingen problemer, men dette var ment for de som ikke hadde så mye peiling. Jeg regner med de færreste orker å uppe 4GB raw data via nettlinja.. De som klarer å få redigert ting litt i størrelsen kan bare ta kontakt, så fikser jeg overføringsmuligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå