Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den bremsinga er jeg også meget interessert i! Trond, sekretæren i 02/classic bremset sin til 311 hk / 580 Nm på bakhjula, så da vil jeg se min i forhold. Kommer sikkert til å bli skuffa men.. :/

Hvis det blir så billig kommer jeg, da jeg fikk pris på 2300 ,- hos de på Flisa, dog var det med lambdamåling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo mest film innenfra bilen, så det er nok ikke altfor spennende. De som filmet utenfra filmet mest meg dessverre, så det er ikke kjempeinterresant for andre enn meg selv. Noen av dere ble filmet innenfra bilen, og noen få ble filmet i slakteren. Jeg legger det ut etterhvert uansett, men det ble ikke akkuratt den beste "stemningsfilmen" fra treffet. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":10kjv0tc]Sånn du kjørte så inneholder vel inboardfilmen nesten alle som var på banen? :)

Blandt annet meg som passerer han i slakter`n etter att han har snurret... :lol:

Noen ganger så er du så kjempesøt Raymond...men sant som du sier..du passerte meg når jeg snurret...jeg mener..hvordan ellers skulle du greid å passere meg :lol: (jeg skal svare på dette innlegget for deg Raymond: "jekk deg ned et par hakk Lars...du vet jeg kjørte fra deg på Våler ifjor")

Joda...[space] er nok en del med fra kameraet innvendig. Beklager at jeg er treig med filmmatriellet....men har litt lite tid om dagen. Er tydligvis ikke så mye video fra treffet, siden det ikke dukker opp noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange si de har video, og så flere biler med kamera innvendig, men det er tydeligvis ikke så mange som har tid, kunnskaper eller serverplass slik at det dukker opp på nett.

Jeg kan godt ta imot brente CDer/DVDer per vanlig post om noen vil ha hjelp til å få det redigert (på ingen måte profft) og lagt ut. Send meg i så fall en PM eller mail for adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med FTP Gunnar?

Mindre administrasjon og stress enn å sende plater i posten :)

Ingen problemer, men dette var ment for de som ikke hadde så mye peiling. Jeg regner med de færreste orker å uppe 4GB raw data via nettlinja..

De som klarer å få redigert ting litt i størrelsen kan bare ta kontakt, så fikser jeg overføringsmuligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...