Andreas 750iL Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 grattulerer med nye lykter da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 grattulerer med nye lykter da... takk takk in.pro eller?. Ser veldig sånn ut, ganske like de jeg kjøpte til min E34. Synd at pærene i ringene syns så godt . Jepp, det er mest sannsynlig in-pro..Ja, det er litt kjipt at pærene viser..Men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Vær så snill og ikke sett på Angel Eyes eller uorginal lykter på den bilen. Det er virkelig herping av en klassiker.Jeg har også kjøpt meg vinge som skal lakkeres og monteres neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Som jeg har nevnt tidligere, en drømmebil du har. Men vinge på 740..UFFDA.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 nei nei NEI! den vingen kan du brenne! kan ikke ha vinge på en slik bil, det blir tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Ble fint med lykter, men regner med at den vingen der var en spøk. Tror jeg faktisk har lånt den 740n der for 3-4 år siden Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Håper det er ironi med den vingen? At du ikke har tenkt å ødlegge den fine bilen din med noe slikt?? Fy fy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 *Ser på kalenderen... lenge til 1. april enda...* (prøvde å holde meg lenge!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 *Ser på kalenderen... lenge til 1. april enda...* (prøvde å holde meg lenge!!) hehe! jeg klarte ikke vente saa lenge Vingen skal paa RoarJ sin e30..Den vil se bedre ut der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Ble fint med lykter, men regner med at den vingen der var en spøk. Tror jeg faktisk har lånt den 740n der for 3-4 år siden Fin bil Det stemmer sikkert hvem var eieren da? jeg kjoepte den i Risoer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Da var sommerlefsene på igjen, med nye dekk og div foringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Sata... fine felger. Må kjøpe nye sommerfelger ser jeg. Lekker bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Nydelig bil detta! Men hadde ikke denne tråden gjort seg bedre i prosjekt forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 pent med sommerhjula på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 Takk for positiv tilbakmelding! Jeg kommer nok ikke til å lage noen prosjekttråd, siden det eneste jeg gjør med bilen er å kjøre, vaske, polere og bytte slitedeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå