Gå til innhold

Orginal BMW E-34 M5 Seidl selges.


Marius_83
 Share

Anbefalte innlegg

ser du vil ha svar fra kun interesserte KJØPERE på tråden din her. men før du ønska nåkkå sånn so kan du gi FAEN i å ødelegge andre sine salgs tråder. å skrive på andre sine salgstråder at du synest ein m5 ikkje e verdt nåkkå om den ikkje e orginal, so bør du no tenke litt på ka du he gjort mæ din egen "orginale" m5! din m5 e ikkje lenger orginal mæ denna jævlige stygge stylingen so du he montert! gå deg sjøl litt nærmare i sømman før du starta mæ å rakke ned på andre folk å andre sine bila! HOMSE

Adminedit (bmwE9): Det er åpenbart vanskelig å respektere at dette er en salgstråd. Hvis ikke dere respekterer det faktum blir innleggene ganske enkelt slettet fra nå av. Hold dere til tema og respekter forumets regler. Og til deg Knoot... det er mye mulig du har rett i din uttalelse, men innlegg som dette er bestemt ikke et konstruktivt innlegg... hverken relasjon til tråden og/eller forumet.

Til Ingard: Jeg er helt enig med deg, men slettet innlegget for å få en slutt på diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke penger til gliset, men tror jeg ville lagt bilen ut på autodb og finn.no også.

Jeg har i alle fall ikke hørt om den plassen du har lagt ut annonsen på før og tror du kan nå flere om du i hvert fall legger ut på autodb.

Gratis er det også :)

Eneste jeg ikke liker er den bakfangeren på bilen, men ellers en skikkelig fin bil som jeg gjerne skulle hatt penger til.

Lykke til med salget :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du vil ha svar fra kun interesserte KJØPERE på tråden din her. men før du ønska nåkkå sånn so kan du gi FAEN i å ødelegge andre sine salgs tråder. å skrive på andre sine salgstråder at du synest ein m5 ikkje e verdt nåkkå om den ikkje e orginal, so bør du no tenke litt på ka du he gjort mæ din egen "orginale" m5! din m5 e ikkje lenger orginal mæ denna jævlige stygge stylingen so du he montert! gå deg sjøl litt nærmare i sømman før du starta mæ å rakke ned på andre folk å andre sine bila! HOMSE

stått opp på feil ben idag kanskje?

Når det angår bilen, råder jeg også deg til å legge den ut på autodb/finn hvis det ikke allerede er gjort.. ellers var bilen nydelig bortsett fra den usmakelige bakfangeren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...