Deep Dish Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Populær snutebil det der, men er vel enda flere i Tyskland, både E34, E39 og E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Det er vel ikke Engelsk politi som har skjønt det, men de som styrer landet har skjønt at politiet trenger flere midler og resurser enn det soppene har skjønt her hjemme.. Heia Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Ga på litt i sentrum i Trondheim å da la en svart X5 med sotede vinduer sæ forran meg å blinket med blå lys. De var montert i bak vinduet bak sotingen men ingen tvil når det blinket blått. Svingte bare første gate til høyre å så ikke mer til den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Politiet i norge har vel ikke akkurat noe drittbiler de heller. Ser mange Volvo XC70 rundt omkring. Går relativt godt med T5 motorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 sett svart 5serie med blålys i oslo også... med angeleyes.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 sett svart 5serie med blålys i oslo også... med angeleyes.... Tilhører "VIP politiet", brukes ifbm regjering og kongehus osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Tatt det bildet av TV'n eller, trådstarter? Så akkurat det der på TV i stad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Politiet i norge har vel ikke akkurat noe drittbiler de heller. Ser mange Volvo XC70 rundt omkring. Går relativt godt med T5 motorn Men den går garantert ikke bedre enn E46 330Ci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 dobbeltpost ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 I tromsø vet jeg kun av ett par subaru imprezaer, og noen mondeoer og noe volvoer stort sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 I tromsø vet jeg kun av ett par subaru imprezaer, og noen mondeoer og noe volvoer stort sett. Skal ha ganske heftig bil, eller r-sykkel for å kjøre fra en impreza gitt. Sist jeg kjørte inn til trondheim (MIDT PÅ NATTA) hadde jeg relativt god fart (hysj hysj) og når jeg nærmer meg slutten av en LANG strekning (kanskje 1,5KM) ser jeg lysene av en bil langt bak meg. Men bare etter neste sving kommer den bilen rett opp bak meg og legger seg klin inni. Den må ha hatt en sykt god fart for å ta meg igjen der. Så jeg senker farten til 80 (ifall det er purk). Han ligger klin inntil i 5 minutter før han SUSER forbi meg og en annen bil foran. Vips så var han borte. Syk aks. Og det var en subaru, riktig ikke nok en impresa men den gikk imponerende godt. Stasjonsvogn var det også. Ble litt skremt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Politiet i norge har vel ikke akkurat noe drittbiler de heller. Ser mange Volvo XC70 rundt omkring. Går relativt godt med T5 motorn Det har du forsåvidt rett i. Vet om blandt annet en S60 T5 sivil med B 5234 T3 motoren. En høytrykksturbo på 2,3 liter og med 250 hestekrefter tror jeg skal gå relativt greit. S60 T5 med 260 hestekrefteren og 350 Nm går relativt greit. 0-100km/t går unna på hhv. 6,4 og 6,9 sekunder og toppfarten er 250 km/t. Denne skal nok holde følge med en 330Ci ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Det har du forsåvidt rett i. Vet om blandt annet en S60 T5 sivil med B 5234 T3 motoren. En høytrykksturbo på 2,3 liter og med 250 hestekrefter tror jeg skal gå relativt greit. S60 T5 med 260 hestekrefteren og 350 Nm går relativt greit. 0-100km/t går unna på hhv. 6,4 og 6,9 sekunder og toppfarten er 250 km/t. Denne skal nok holde følge med en 330Ci ja.. Jeg testa mot en XC70R eller hva den nå heter, med manuellt gir og 300hk. Den holdt følge med med til første sving, så sakket den akterut. Deretter ble den gradvis borte borte i hver sving, men den tok meg ikke igjen på rettstrekkene der jeg holdt 225 (som for tiden er maksfart på bilen siden jeg har bytta ut diffen bak). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 sett svart 5serie med blålys i oslo også... med angeleyes.... Tilhører "VIP politiet", brukes ifbm regjering og kongehus osv... Tilhører eksorte/livvakt-tjenesten. Det er en vanlig 528i uten pansring og med blålys/sirene/samband. Den var til service hos audisentrum (!) i slutten av mai. Statsministerens kontor har også en E39 540iP som de kjørte Erna Solberg rundt i, vet ikke hvem som kjører den nå, men jeg så den i April ved konserthuset i Oslo. Den har litt mer fancy opplegg til radio og blålys, da denne har en ekstra "pukkel" på dashbordet som er originalmontert av BMW. Så egentlig ganske bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå