Bmw mann Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 320i motor til e36 selges med komplett eksos å alt som trengs til f.eks å konvertere fra 316 mm. motor kjørt ca 130.000 har ikke dok på dette bare mitt ord, motor er i topp stand, har stått automat kasse men deler for å konvertere til manuell kan følge med mot ekstra betaling. eksos anlegg er nylig sandblåst å lakkert i varmebestandig sølv lakk. grenrør er lakkert i svart, blokkå lakkert i svart, toppen sølv, toppdeksel svart. litt andre små detaljer er lakkert i sølv å svart. kan sende bilder på pm, kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Kan du selge kun motoren? Hvor mye for den i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet August 24, 2006 Forfatter Share Skrevet August 24, 2006 Å når du mener kun motor så vil du ikke ha me ledningsnett hjerne osv .... ? du kan få hele pakka med motor hjerne ledningsnette, eksos å ALT for 10k Motoren er veldig fine! toppdekseler er lakkert med kompressor, skikkelig fin dybde å glans i lakken, ikke helt 100% men det ser du ikke! eksosen er jo også behandlet for rust. De selger disse motorene for 12-14k på os bildeler, å det er uten eksos å ledningsnett osv, her får du alt med du trenger for 10k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Sender du noen bilder til meg? Skal bygge om isbilen til 320 så er på utkikk etter en fin motor Hvor står motoren forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 den står i stavanger, å du bor hvor ? kan prøve å sende bilder imorgen, må bare finne kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Hehe bor i eidsvoll. Så er et stykke gitt, men det kan alltids ordnes. Supert med bilder Er det mye jobb å konvertere til manuell eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 bilder kommer senere En mekaniker kompis av meg sa det ikke var mye arbeid, litt nevenyttig så går det vel gjerne en 30-60 min ekstra, delene følger med da, eneste du trenger er clutch, koster vel en 1500-2000 kr ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 eg fatte sje koss eg legge inn bilder her, kan eg sje bare få msn dåkkas di så vil ha så ska eg senda dr hellår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå