Gå til innhold

Motor 320i e36 selges

Bmw mann
 Share

Anbefalte innlegg

320i motor til e36 selges med komplett eksos å alt som trengs til f.eks å konvertere fra 316 mm. motor kjørt ca 130.000 har ikke dok på dette bare mitt ord, motor er i topp stand, har stått automat kasse men deler for å konvertere til manuell kan følge med mot ekstra betaling. eksos anlegg er nylig sandblåst å lakkert i varmebestandig sølv lakk. grenrør er lakkert i svart, blokkå lakkert i svart, toppen sølv, toppdeksel svart. litt andre små detaljer er lakkert i sølv å svart. kan sende bilder på pm, kom med bud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å når du mener kun motor så vil du ikke ha me ledningsnett hjerne osv .... ? du kan få hele pakka med motor hjerne ledningsnette, eksos å ALT for 10k Motoren er veldig fine! toppdekseler er lakkert med kompressor, skikkelig fin dybde å glans i lakken, ikke helt 100% men det ser du ikke! eksosen er jo også behandlet for rust. De selger disse motorene for 12-14k på os bildeler, å det er uten eksos å ledningsnett osv, her får du alt med du trenger for 10k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder kommer senere :) En mekaniker kompis av meg sa det ikke var mye arbeid, litt nevenyttig så går det vel gjerne en 30-60 min ekstra, delene følger med da, eneste du trenger er clutch, koster vel en 1500-2000 kr ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...