Gå til innhold

Litt spørsmål ang. E32 7 Serie

Beinlausen
 Share

Anbefalte innlegg

Eg vurderer å gå til innkjøp av ein BMW 735ia, og lurer på kva desse bilane har av vanlege feil og eventuelle manglar, feks. ting som er vanlegt at ryker på så og så lang km stand.

Er også intresert i andre kommentarar om bilen. :D

Mvh Mads.

Du kommer langt med denne guiden... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører rundt i en E32 og har gjort det i 1 år snart.. Flott bil.. komfortabel og behagelig..

740 er det beste kompromiss mellom ytelse og forbruk. Let etter en 92 eller 93 740ia.

Jeg kjører en 735ia som har den hyggelige M30B35 motoren. jeg syns den bruker for mye bensin, men den er meget behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eg egentleg kunne tenke meg va jo sjølvklart ein 750i, evt 740i, men desse er jo vanskelege å finne, har kun sålangt sett 1 740i, og meiner då det greieste er å kjøpe ein litt finere 735i, det blir førstebilkjøpet, er litt seint ute hehe, snyltet på foreldre ;)

Bensinforbruk nytter ikkje å tenke på uansett når ein lider av bilmani, men er jo greit om den holder seg under literen med snill kjøring.

PS: Takk for linken bmwE9, veldig utfyllande lesestoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

735 er absolutt ingen dum bil, og etter min mening veldig komfortabel og god, men jeg vil heller ikke våge å kalle den rask.. så sammenliknet med ytelse syns jeg den slurper litt mye.

Om du strever litt finner du en 740 hvilket jeg tror er den beste E32'en, men da må du kanskje kikke i tyskland, og det blir nok litt dyrt mht avgifter. Uansett er E32 en herlig bil, og ikke minst vakker på sin spesielle BMW-måte. Bpde E32 og E38 er veldig BMW-ish ( syns nu jeg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er ein E38 med tida, helst ein 01 750i, men pr. dags dato er jo det bare ein draum, eg er vell ein av dei få så heller vil ha eit kjørety som er berekna på comfort og kjøreglede men som du og kan trø litt te med, så er enig med den på BMW-ish parten.

Men det blir nok E32 nå ja, har satt meg eit maksimumbeløp på ca 50k så erkje allverden eg kan kjøpe då, spesielt ikkje import.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...