Anderslien Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Jeg lurer på når neste kampanje hos GS Bildeler er jeg? Skal bestille noe baklys, senkesett og litt sånt, og de hadde jo det på kampanje for noen måneder siden, så derfor jeg lurer når neste kampanje er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Ring å spørr.... Eller send en mail.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Jeg lurer på når neste kampanje hos GS Bildeler er jeg? Skal bestille noe baklys, senkesett og litt sånt, og de hadde jo det på kampanje for noen måneder siden, så derfor jeg lurer når neste kampanje er... NÅ De har åpnings kampanjer siden de akkurat har åpnet ny sjappe i oslo... Mye bra tilbud, jeg har allerede vært der å svidd av mange tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Digg!! Er det bra butikk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Det er en bra butikk ja. Stort og fint med hyggelige medarbeidere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Digg!! Er det bra butikk?? Meget bra butikk! Veldig fornøyd med service og alt! Fikk tilogmed med et BMW belte på kjøpet siden jeg handlet ganske mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå