c_ellef Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Når bilen går på tomgang og står i fri så vibrerer det ganske bra under bilen. Trykker jeg inn clutchen så forsvinner vibreringen helt. Hva kommer dette av? Mellomakslingen som hviler i et gåent lager eller noe når den står i fri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 synes det kan høres ut som om det kan være utløyserlageret som er gåent...har lignende problemer på min bil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Når bilen går på tomgang og står i fri så vibrerer det ganske bra under bilen. Trykker jeg inn clutchen så forsvinner vibreringen helt.Hva kommer dette av? Mellomakslingen som hviler i et gåent lager eller noe når den står i fri? Tja...mellomakslingen står vel i ro når bilen er i fri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 trøstelager i klutsjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Andre Sandvoll Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Vil vel tro at clutchen din ikke frir helt ut, slik at den er bittelitt i gir når du har den ute i fri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå