Gå til innhold

hva mener vi om dette??

cato320
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal han først kaste på et sånt kit så må han i det minste ha felger som står i stil og dekkdim i lagom str.

Og burnebilde vet jeg ikke helt hva jeg skal si om.. ihvertfall ikke i en salgsannonse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt og hakk på alt dere ser av biler,kanskje neste bil som blir hakket på er deres fordi dere har satt på feil speil eller hjul eller what ever..

Han som har bygget denne bilen var sikkert kjempefornøyd og syntes det var konge,smaken er som baken-den er delt.

Ikke sikkert bilen hadde vært så ille hadde det vært satt på dobbelt så brede felger også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt og hakk på alt dere ser av biler,kanskje neste bil som blir hakket på er deres fordi dere har satt på feil speil eller hjul eller what ever..

Han som har bygget denne bilen var sikkert kjempefornøyd og syntes det var konge,smaken er som baken-den er delt.

Ikke sikkert bilen hadde vært så ille hadde det vært satt på dobbelt så brede felger også ;)

hakker jo ikke da:P.. bare hører andre folks meninger... akkuratt som man gjør ang, monster fanger;)

fleste parten av oss fikser vel på bilen så folk skal legge merke til den og synes den er pen ikke sant?:):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle hadde hatt lik smal og like biler hadde det jo vært hinsides kjedelig å gjøre noe og da..

Hvorfor ikke gjøre noe ingen andre har gjort og noe alle andre har eller kan få/gjøre..

Jeg syns bilen ser meget gjennomført og pen ut på bildene bortsett da for de felgene som ikke passer,mulig bildene lyver da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er dette enda en ødelagt e30. Og jeg synes ikke stylingen var verken fin eller kul. Dette er min mening. Hakker jeg på noen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...