Gå til innhold

90mod E30 M3 VURDERES solgt pga boligkjøp! SOLGT!


Øystein E30 M3
 Share

Anbefalte innlegg

Ja nå er jeg snart gjeldsslave jeg også :? På tirsdag vant jeg budrunde på en leilighet i bergen by og må ut med nærmere 2mill. Ikke lett å vær førstegangs etablerere idag :shock: Leiligheten har selvsakt garasje til M3en og jeg ser helst at garasjen ikke må sto tom!! Men nå er det nå slik at pengene som regel bestemmer!!

Så her er noen bilder av bilen så får jeg se om det kommer ett akseptabelt bud!!

119-1942_IMG.jpg

119-1945_IMG.jpg

90modE30M3.jpg

119-1946_IMG.jpg

119-1952_IMG.jpg

119-1940_IMG.jpg

119-1935_IMG.jpg

119-1937_IMG.jpg

Bilen er meget flott og har en meget troverdig km.stand på 109.000km!! Det finnes ikke rust på bilen,innteriøret er som nytt og karosseriet er 100% fri for bulker!!

Bilen er importet i år og stammer fra en samler i tyskland som virkelig har stelt med bilene sine,vedkommende hadde 21 M-biler og det forklarer jo km.standen!!

Dette er en bil for entusiaster og selges ikke for hva som helst!! Bilen kan besiktes i bergen! Teknisk data om bilen er vell ikke nødvendig,de som vurderer å kjøpe en E30 M3 vet hva det dreier seg om! Med unntak av småting jeg har kjøpt er bilen akkoratt slik den var da den rullet ut av fabrikken november 1990!

NB: Som tråden sier: Bilen VURDERES solgt,med andre ord jeg har ikke bestemt meg enda! Bare lufter tanken etter press fra den eldre garde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen har endt opp på en pris tett oppunder 190.000kr siden jeg kjøpte den i slutten på februar (fikk skilt på den i slutten av april tror jeg det var) Men jeg seller den ikke med mye tap for å si det slik! Har vell i bunn og grunn ikke bitten lyst å selge i det hele :( Guttedrømmen er jo endelig oppfylt! Men kom med bud så skal jeg vurdere det! Uten å høres ut som H_C så er det vertfall en av de fineste E30 M3ene jeg har sett som ikke har vært til total renovering!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å høres ut som H_C så er det vertfall en av de fineste E30 M3ene jeg har sett som ikke har vært til total renovering!!

Hehehe.. Dagens!! :lol:

Word!! :lol: Skulle jeg ikke reist nedover til Stavanger å gå skole, hadde jeg ikke tvilt! Rett opp til banken å hente pengene!! Et så pent eksemplar er det verdt å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...