ingard Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 HVor er det han som skal ha bilen kommer fra da? Regner med du ikke vil ut med navnet.. har nemlig på følelsen av at denne bilen kommer å gå på hjemplassen min..
Lien Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Helt sinnsykt rå felger! Den lumma framfangeren var heller ikke så verst i grunn..
jani Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 åssen var det med lambo hengslene?mye ga du for de?? de felgene var syke!!!!!!!! *sikle*!!
Vegard Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 Ja lenge til du er ferdig da?? Gleder meg til å se bilen da jeg kjenner han som skal ha den!
Andreas 750iL Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 Fete felger ja... Dette blir nok bra...
Ole@Automote Skrevet August 29, 2006 Forfatter Skrevet August 29, 2006 Da har jeg fått på en Lambo door nesten ferdig, var mye mere arbeid på BMW e36 coupe enn det har vært på andre biler. Regner med å bli helt ferdig med høyre dør i morgen Håper på å bli ferdig med den så fort som overhode mulig, men lakkerern er treg, har vært litt sein dele levering også Men skruinga har kommet igang for fuldt
boost Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 ekje det bolt on hengler da? bruka du ikkje oppigjen dei gammle festene? hva slags lakk blir det på den?
DarkTower Skrevet August 30, 2006 Skrevet August 30, 2006 Den blir candy-rød opp til den linja midt på bilen og svart over...
Mirakulix Skrevet August 30, 2006 Skrevet August 30, 2006 Grisefet bil synes det er rart at så mange på forumet er positive ? Hvor er "original polizei" ? Du skal få bygge min neste bil, autoart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå