Mr.Vaslag Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Var hos autotmote å "studerte" bilen i dag. Dette blir en meget pen bil. Råtøfft fargevalg. Rødfargen er mye mørkere enn på bildene. Frontlyktene ble helt jævli rå med litt lakk Eier har noe å glede seg til
gaasen Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Har vært å sett på bilen og dette blir knall.. Å kalle lakken jalla o.l. skyldes uvitenhet! De fleste som har litt peil sjønner at en må se candy før en begynner å komentere.. Kommer noen latterlige komentarer til tider. Fargene ble meget bra, og det kommer til å bli ett heftig resultat. Eneste jeg har å si er kjør forsiktig på vinter med den.. er friske bilerpå vinterføre.. og utsatt for isklumper med tanke på høyden.. Blir morsomt å se den ferdig, bildene som har kommet nå er jo ingenting i forhold til hvordan det blir me fete hjul med baner og en heftig vinge.. Er den ultimate vinge til e36/e46 spør du meg. GT2 vingen til e36 med oppbyggere er isåfall største konkurrent..
D.C.V Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 ACR skal jeg på ja... Ingen tvil! Når er det? Vet du om det er langt fra Narvik og dit?
Mirakulix Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Det første sommertreffet er 8-10 juni Ifølge gulesider.no skulle reisen bli 428.5 km og ta ca 5t 12min. Men ettersom ACR ligger på nordsiden av Mo i rana, vil jeg anta ca 40mil. Blir kanon
DarkTower Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Dæven! Neste kjøretøy dere skal bygge til meg er en slik en!!!
D.C.V Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Må få kjøpt meg ny bil til ACR så man dratt på det
Ole@Automote Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Skrevet Januar 19, 2007 Dæven! Neste kjøretøy dere skal bygge til meg er en slik en!!! Hø hø hø hø ja det hadde vært noe Har noen flere blider nå hvis du vil att jeg skal legge de ut
Endre87 Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Sinsykt rå bil , tror den blir lekker når du får på Felgene . Gratulerer!
ingard Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Rødfarga var veldig fin, resten vil jeg se i "real life" før jeg vurderer noe mer.. Men darktower skal ha creds for å ha gidda å vente på at bilen skulle bli ferdig så sykt lenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå