Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

pent, var noe annet nå som helheten er nesten på plass.. Men er det bare meg eller viker kun ett av baklysene? :P

Men ellers, kanon jobb.. Dark Tower er vel rimelig fornøyd nå :D

• Svar 665
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ser utrolig bra ut! En E36 er nødt til å ha styling. Denne var heftig styla uten å vippe over kanten. Greit med litt motor også. Gratuerer Darktower!

Skrevet
pent, var noe annet nå som helheten er nesten på plass.. Men er det bare meg eller viker kun ett av baklysene? :P

Men ellers, kanon jobb.. Dark Tower er vel rimelig fornøyd nå :D

Pirken 8) hehe det er selvfølgelig fiksa nå 8)

Skrevet

Er det meg,eller er den frontfangeren litt for høg i bakkant(ved framskjermen?). Ser ut som om den klaringa som er under grill&hovudlykt til fanger er større en der fanger møter skjermen,ser ut som om den går litt oppover der? :?

Ellers: Jævla stilig farge,strøken&tøff bil dette! Congrats!

Skal hellakkere bilen min til våren,er det veldig stor prisforskjell i å hellakkere den i en farge(f.eks sort met.) og å "motivlakkere" en bil?

Aldri vært borti lakk osv,that's why :wink:

Skrevet

Grattis med vannvittig kul bil!

Dette ble veldig bra!!

Er nok det beste bygget som har rullet ut fra garasjen din Ole..

Vart jo dritbra biln..

Sjer itj kor bra det bli før en sjer sånne bilda der en e så å si ferdig!

Tippe all ventinga e nesten værdt det no..

Lykke te me biln darktower, ta vare på den så e det nok en bil som står sæ godt i pris. Spesielt på vinterføre!

Skrevet
Er det meg,eller er den frontfangeren litt for høg i bakkant(ved framskjermen?). Ser ut som om den klaringa som er under grill&hovudlykt til fanger er større en der fanger møter skjermen,ser ut som om den går litt oppover der? :?

Ellers: Jævla stilig farge,strøken&tøff bil dette! Congrats!

Skal hellakkere bilen min til våren,er det veldig stor prisforskjell i å hellakkere den i en farge(f.eks sort met.) og å "motivlakkere" en bil?

Aldri vært borti lakk osv,that's why :wink:

Det skal være justert nå 8) Hadde en nesten ulykke når jeg rulla den av løfte bukken, holdt på å dra av framfangeren :? Men vi berga, så litt justering igjen etter på så ble det bra 8)

Ellers så koster sånn lakk mellom 40 og 50 tusen 8) Vanlig hellakkering regner jeg med att du får for mellom 20 og 30 tusen 8)

Skrevet

Grattis med ferdig prosjekt ja :) Denne bilen vil jeg si ble smakfullt ekstrem, og det er ment positivt. Har vanligvis ikke så mye til overs for ekstremt stylede biler, men denne synes jeg ble skikkelig fin :D

Skrevet
Grattis med vannvittig kul bil!

Dette ble veldig bra!!

Er nok det beste bygget som har rullet ut fra garasjen din Ole..

Vart jo dritbra biln..

Sjer itj kor bra det bli før en sjer sånne bilda der en e så å si ferdig!

Tippe all ventinga e nesten værdt det no..

Lykke te me biln darktower, ta vare på den så e det nok en bil som står sæ godt i pris. Spesielt på vinterføre!

2007 blir ett år der det ruller flere gromme biler ut av Bilbyggeri garasjen 8) de neste nå er e30 M3 med m5 maskin og etterhvert turbo.

En e36 med 4,4 liters V8 Begge bilene skal selvfølgelig også styles til å bli demobiler 8) med grove Racinghart felger og lakk;-)

E30 M3 skal ikke styles utover det som er orginalt for de som måtte lure :lol:

Skrevet
Tenkt æ skoill slæng på at æ vest at m3 skoill roill ut te sommern ja..

Glæde mæ te å vær sjåfør æ.. :twisted:

Hehe du er faktisk en av få som faktisk kunne ha fått lov til å være sjåfør 8) Blir vell en runde en gang tenker jeg, tror faktisk jeg skal klare å få Sivert som sjåfør på den der etterhvert hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...