DarkTower Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Takker alle sammen! Jeg er så utrolig fornøyd!!! Og ja, jeg skal være så jævlig forsiktig i vinter... Tror jeg kanskje blir en av dem jeg hater som kjører altfor sakte Menmen, hvis det er det som må til for å holde bilen strøken så driter jeg i det!!!!! Dem får bare tute så mye dem vil... hehe
Ole@Automote Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Skrevet Januar 23, 2007 stikker eksosen litt langt ut og litt langt ned?men ja.. TØFT Eksosen er perfekt. Den kan heller ikke komme høyere opp fordi det ikke er plass til det på høyre siden
Gjest Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 å du grønne glittrende... har fulgt sånn halvveis med på denne tråden, å må si jeg er mektig imponert over resultatet!! bilen ser strøken ut...! stylinga kan seff diskuteres, men likevel, bilen ser kanonbra ut! Ser ut som den lakk-jobben var verdt å vente på. Med lakkskille/motiv også inne i dørene og bagasjelokk! gjennomført! Felgene er jo bare helt enorme!! Men er det lov å spørre hva denne ender på i pris tilslutt?? 35 000 i felger, 30-40 000 i lakk, lambodører, xx 000 i arbeid, styling..... 80+- for bilen.... må bli en dyr 325 tilslutt dette! syns forresten den fortjener en m3 motor etterhvert også...eller kanskje en 4,4
RSK Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Nei det her blei meget meget bra:-)Gratulere darktower med kjempe rå bil..
Ole@Automote Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Skrevet Januar 23, 2007 å du grønne glittrende... har fulgt sånn halvveis med på denne tråden, å må si jeg er mektig imponert over resultatet!! bilen ser strøken ut...! stylinga kan seff diskuteres, men likevel, bilen ser kanonbra ut! Ser ut som den lakk-jobben var verdt å vente på. Med lakkskille/motiv også inne i dørene og bagasjelokk! gjennomført! Felgene er jo bare helt enorme!!Men er det lov å spørre hva denne ender på i pris tilslutt?? 35 000 i felger, 30-40 000 i lakk, lambodører, xx 000 i arbeid, styling..... 80+- for bilen.... må bli en dyr 325 tilslutt dette! syns forresten den fortjener en m3 motor etterhvert også...eller kanskje en 4,4 Vi har en liten fordel når jeg bygger bil for kunder jeg får MVA fritak for all styling og deler jeg koster på bilen og dermed så klarer jeg å bygge biler rimeligere enn de fleste vil klare privat. Så du kan få en nøkkel ferdig bil med all den styling du vil ha uten å klype i en ting selv uten å betale noe mere enn du villa gjort når du kjøper alt selv og monterer Over til spørsmålet Det vil koste ca 200 000kr for ett sånt prosjekt i framtiden. Dette er sykt mye arbeid og neste gang er det ikke sikkert jeg er noe spessielt gira på å montere lambo doors da dette er helt sykt sykt sykt mye arbeid å få tilpassa rett i forhold til div skjermer, lister osv Det blir aldri 100% men du værden hvor tøft det er
ingard Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Det ble jævli bra! Dog hadde bilen vært min hadde jeg valgt angleeyes formet som en hestesko, og som er større.. Helt runde gjør at bilen stirrer på en måte. Derfor angeleyes på e34 er så stygt.. Der passer det i hvertfall ikke.. Men overall veldig pent. Lakken er jo helt nydelig.. Flaks at jeg bor der denne skal gå
ollilur Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 oioioi den blei sinnsykt nice grattis m bil darktower *Kjør pent*
E46Hazey Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 så jævla bra ut!, men støtfangeren kan umulig sitte slik den skal på venstresiden bak.
Ole@Automote Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Skrevet Januar 23, 2007 Har øye for detaler ja er nok ett lite passform problem her men jeg skal prøve å løfte inner skinna fra innsiden av bilen i morgo da får vi se om det blir bedre Den eneste stylingen jeg har vært borti av Glassfiber som har passa skikkelig med en gang er Seidl. Ellers så er Rieger sin plastik også perfekt som regel Men Lumma var ikke så borte vekke heller, litt må man tåle
Arimanni Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Ok.. da misforsto jeg veldig.. Trodde du mente at jeg "dissa" bilen til darktower.. Beklager så mye. Sånt som skjer DarkTower: Må seie eg misunner deg noko J**** her eg sitte! Nydeleg bil du har fått deg! Vist eg var deg ville eg ha latt bilen stå til sommeren før eg kjøyrte den
DarkTower Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Hehe! Jo skulle egentlig latt den stå til i sommer. Men da har jeg ingenting annet å ratte rundt i ;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå