Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 665
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ser ut til att vi får oss e46 oppdrag nå 8) Det vil selvfølgelig komme en prosjekt tråd på det også 8) Hvis vi får oppdraget da selvfølgelig.

Ellers så har Darktower endelig fått sett bilen sin i sol lys og det var vist bra :wink: Nå mangler det bare sommer og breie felger 8)

Skrevet
Ser ut til att vi får oss e46 oppdrag nå 8) Det vil selvfølgelig komme en prosjekt tråd på det også 8) Hvis vi får oppdraget da selvfølgelig.

Tøft! 8)

Åssen E46 er det? Når starter bygginga?

Skrevet

Har fulgt med på denne bilen hele vegen. Må si jeg hadde forventet meg mer om det var jeg som betalte 200 laken for dette arbeidet her. Sier ikke han har betalt det, men det er det du antyder her det kommer til å koste om en vanlig mann i gata skal gjøre dette..

Stylingen og bakfangeren er jo ikke tilpasset. Iallefall ifølge bildene du viser her. Lakken var meget rå, lyktene rå, fronten pen, bortsett fra glippene her og der. Sideskjørt og hekk er ikke helt min smak. Felgene var heller ikke helt knall på denne bilen. Om jeg ville gjort noe når jeg fikk bilen tilbake vile jeg byttet ut nettingen til rs4 netting eller noe i den dur. Ser mye mer helt ut på en måte.. Ellers må jeg som de fleste andre her inne si meg imponert over ventingen "kunden" har hatt under byggeprosessen.

Generelt sett en pen bil langt ifra, men langt ifra skikkelig pen.

Skrevet
Har fulgt med på denne bilen hele vegen. Må si jeg hadde forventet meg mer om det var jeg som betalte 200 laken for dette arbeidet her. Sier ikke han har betalt det, men det er det du antyder her det kommer til å koste om en vanlig mann i gata skal gjøre dette..

Stylingen og bakfangeren er jo ikke tilpasset. Iallefall ifølge bildene du viser her. Lakken var meget rå, lyktene rå, fronten pen, bortsett fra glippene her og der. Sideskjørt og hekk er ikke helt min smak. Felgene var heller ikke helt knall på denne bilen. Om jeg ville gjort noe når jeg fikk bilen tilbake vile jeg byttet ut nettingen til rs4 netting eller noe i den dur. Ser mye mer helt ut på en måte.. Ellers må jeg som de fleste andre her inne si meg imponert over ventingen "kunden" har hatt under byggeprosessen.

Generelt sett en pen bil langt ifra, men langt ifra skikkelig pen.

Man vil alltid ha folk som deg som ikke blir fornøyd. Poenget her er vel at bilen er rå og at eier er fornøyd. Har du ulik smak vil sikkert bilbyggeriet bygge en bil til samme sum som matcher din smak. 200 000kr er mye penger og det betyr også at man kan få utrolig mange forskjellige biler til den summen. Derfor er det også mange ulike biler i den prisklassen som ruller rundt på norske veier.

Skrevet

Vel, jeg er storfornøyd med bilen! RS4 netting? Kan ikke ha sølvnetting på denne bilen... Blir bare teit. Må være svart!

Men alle har sine meninger og det respekterer jeg. Det eneste jeg bryr meg om er at jeg er uberfornøyd!

Og angående di glipene mellom fangere og bil så tror jeg ikke det går å justere noe nærmere. Men skal se nærmere på det når det begynner å bli vår...

Og 200 lapper for en slik bil er ikke så mye når du begynner å regne etter hva div deler koster... Gjør du alt arbeid selv blir seff prisen en helt annen.

Skrevet

Sleit litt med de glipene, hvis du tar deg en tur til sommers Darktower så kan vi se på det, det skal gå an å justere hvis mann forandrer litt på de orginale festene til fangeren. Sånn som festene er konstruert nå så går det ikke an å justere bedre, men med en vinkel sliper og litt glassfiber så skal det vell gå 8)

Uansett så ser mann ikke de glipene no spess godt til vanlig, blir litt mere synlig med ett kamera som knippser bilder fra undersiden og opp.

Skrevet

bare droppa den j"#§% japsevinga så hadde bilen vært knalltøff spør du meg.. er ikke så fan av lambodører men, kanskje hatt noen selvmordsdører istede.

Skrevet
bare droppa den j"#§% japsevinga så hadde bilen vært knalltøff spør du meg.. er ikke så fan av lambodører men, kanskje hatt noen selvmordsdører istede.

En ting skal jeg love deg att selvmordsdører det monterer ikke jeg!!! Det er nok arbeid med de #"#¤¤&/& Lambo dørene 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...