Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid noen bedrevitere i enhver tråd, sånn er det bare :(

lykke til med bilen, surt hvis noe som er lagt så mange arbeidstimer i blir kondemnert da :(

• Svar 665
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sinnsykt surt.. har fulgt denne tråden en stund nå.. blir litt iritert over diverse bedrevitere...(første året med lappen!!skulle ikke vært brukt på vinteren!!)

å herre gud.. klart darktower ville bruke bilen etter all den ventinga

Gi meg en pling på pm når du skal sette igang med reperasjonene vis du er interisert i lakerings verksteds tips.. vis du ikke skal bruke samme gjengen da..

Skrevet
bilen din som er omtalt med noen få setninger i det nye gatebil-magazinet? ja jeg leser det :shock:

Hvor? Måtte ned og kjøpe bladet, men finner det ikke... På hvilken side? Og det er blad nr. 3 du mener ja?

Skrevet
Mener du den lille biten der på side 28? I så fall så er ikke det min bil og jeg heter ikke Fredrik og jeg er ikke 17 år...

Står en liten notis helt til høyre på sia...

Skrevet

Veldig surt! :cry:

Men med Candy lakk så får du jo ikke til å lakke opp deler veit du, så må vel lakere hele bilen på nytt sikkert?

Men kondolerer!

Mvh

Skrevet

Er nesten umulig å treffe på med candy ja..

Bakdelen med fete lakkjobber, er skader..

Må nok være en kar med noen år "på baken" og masse erfaring med candy som at det i heletatt skal komme i nærheten.

Men tror nok det må til en hellakkering jeg også.

:(

Skrevet

Å når en fyr med en såpass dyrt ombygd bil ler av det hele blir JEG hvertfall litt provosert! betaler 1275 kroner for å forsikre min 84 volvo med 2,3,136 hk med delkasko. For tilsvarende bmw (520 84 mod) skal de ha litt over 5000,- folk blir verdensmester når de setter seg i en bmw.. å det straffer seg..

at du gidder å la deg provosere,, er da ingenting en kan gjøre med sånnt.. om han ikke vil betale av sin egen lomme bør da være prikkende likegyldig for deg.. det har da alltid vært slik med bmw at folk bruker de hardt! også før du kjøppte din 520i, så du burde visst litt mer om hva du gikk til om du er så gnien

Skrevet
ikke forsikringssvindel jeg tenker på nei.. Men generelt "uhell" med bmw'r Er vell ikke å stikke under en stol att bmw har høy ulykkeshistorikk.. å da er hver ulykke med på å dra opp forsikringssummen for den hverdagslige bmw pilot. Å når en fyr med en såpass dyrt ombygd bil ler av det hele blir JEG hvertfall litt provosert! betaler 1275 kroner for å forsikre min 84 volvo med 2,3,136 hk med delkasko. For tilsvarende bmw (520 84 mod) skal de ha litt over 5000,- folk blir verdensmester når de setter seg i en bmw.. å det straffer seg..

Betaler heller 4000 mere for å kjøre en BMW enn en ubrukbar Volvo, går ikke ann å samenligne kjøreegenskapene på en BMW å en Volvo for med stiv bakaksling så får du aldri gode kjøre egenskaper, og det er ikke noe som er drygere en å kjøre en Volvo å må se ned på veien fra setet og ikke rett fram.

Skrevet

føler med deg her gitt.... som flere har sagt tidligere så er det fortere gjort enn man aner, er ikke alltid det går like bra selv om man kjører etter forholdene heller... opplevd det samme selv, kjøpt, stylet, vraket og fikset den igjen... kjipe greier, men kommer nok til å bli like bra igjen :D lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...