sh0rty^ Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 Visst du skal bygge turbo på m20 i vinter så har jeg noen deler som jeg skal selge: - Adapterrør Går ut fra orginale manifolden og opp til en T3 flens bolt on på e30 m20 motorene. - Tillegssprut type mapfueler 2, selges med to ekstra dyser, med denne kan du lade 0,7 på orginal motor uten dekomp. - Trykkrør Trykkrør som passer til e30, med uttak for tomgangsreg, også tilpasset slik at du kan sette inn lmm ( med flens ) også sveiset inn uttak til 2 ekstra dysene. - Tenningsforsyver Denne må du ha for å forsyve tenningen på m20 for å unngå tenningsbank, kan stilles inn på opptil 3.5 grader fortenning per. 1000 rpm Visst du i tillegg kjøper intercooler på kimmit sport 300x450x76 så passer dette, bolt on med litt modifikasjoner selvfølgelig. bud.
propan Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 Hva skjer nå? Skal du kappe med meg nå eller? Bygge skikkelig?
jornab Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 Må begynne å samle sammen litt deler. Blir skikkelig ja.
propan Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 Må begynne å samle sammen litt deler. Blir skikkelig ja. Innlegget var ment til trådstarter og adapter rør og tilleggs sprut kan man neppe kalle skikkelig
sh0rty^ Skrevet August 30, 2006 Forfatter Skrevet August 30, 2006 Stemmer det jan erik Tror nesten jeg har fått kenneth til å sveise ordentlig grenrør til meg, snakker såvidt litt om et modifisert alu innsug også men det får vi se på. Også blir det jo selvfølgelig datasprut, kanskje MS men tviler. Har du fortsatt ditt eller? haltech greine?
sh0rty^ Skrevet August 30, 2006 Forfatter Skrevet August 30, 2006 Hva hadde du tenkt deg for adapterrøret? Hei jornab, har fått bud på 1700,- for det.
propan Skrevet August 30, 2006 Skrevet August 30, 2006 Stemmer det jan erik Tror nesten jeg har fått kenneth til å sveise ordentlig grenrør til meg, snakker såvidt litt om et modifisert alu innsug også men det får vi se på.Også blir det jo selvfølgelig datasprut, kanskje MS men tviler. Har du fortsatt ditt eller? haltech greine? Høres bra ut. Haltech er solgt,men må jo bestille nytt nå etter jeg fikk kjøpt felgene,si fra hvis du vil ha sprut i samme pakka nå før jul. Hvem skal mappe MS? Gå for ett kjent sprut som flere kjenner,da er det lettere å få mappet på ruller etc.
ehrnst Skrevet August 30, 2006 Skrevet August 30, 2006 kjøper det adapterrøret jeg om du gir meg bilde
sh0rty^ Skrevet August 30, 2006 Forfatter Skrevet August 30, 2006 skal legge ut bilde av adapterrør senere
sh0rty^ Skrevet August 30, 2006 Forfatter Skrevet August 30, 2006 Stemmer det jan erik Tror nesten jeg har fått kenneth til å sveise ordentlig grenrør til meg, snakker såvidt litt om et modifisert alu innsug også men det får vi se på.Også blir det jo selvfølgelig datasprut, kanskje MS men tviler. Har du fortsatt ditt eller? haltech greine? Høres bra ut. Haltech er solgt,men må jo bestille nytt nå etter jeg fikk kjøpt felgene,si fra hvis du vil ha sprut i samme pakka nå før jul. Hvem skal mappe MS? Gå for ett kjent sprut som flere kjenner,da er det lettere å få mappet på ruller etc. Jeg er med på bestilling før jul jeg jan erik, er jo ikke noe stress iogmed at jeg skal sette den vekk i vinter.
sh0rty^ Skrevet August 30, 2006 Forfatter Skrevet August 30, 2006 Pris for tilleggs-sprutet? Her er et uttdrag fra gik- turbo som selger det samme tillegssprutet: Produkt, detaljinformasjon [ Forrige side ] Produkt Map Fueler MF2 for 1 - 2 eks dyser Produktnr D1995 Informasjon Styreenhet for tilleggsinnsprøytning. Kan justeres individuelt for hvert 1000 talls omdreiningsområde mellom 2000 og 8000 omdr. Maks 2 dyser, høy eller lavomig. (Enklest med en høyomig, eller 2 lavomig i serie). Trykkontakt åpner ved 0,175 bar. Denne kan også kjøres med MAP-sensor, slik at den øker drivstoffet ved økende ladetrykk. MAP-sensor bør benyttes ved store effektøkninger, da man benytter en ekstra dyse for hver sylinder. MAP-sensor kjøpes separat. Pris 3 450,00 +mva Jeg selger med dyser og trykkrør. Har fått et bud på 2500 for trykkrør, dyser og sprut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå