Kai-P. Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Holder på å montere senkesett på bilen min nå, har gjort meg ferdig bak og har begynt foran. Noen som vet hvordan jeg får løsnet de "#%#"¤¤& 19mm skruene som sitter i bunnen av fjærbeinet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Ta skikkelig hard i.... bruk et langt rør som forlenger. sitter som !"#¤&/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 Ser ut som jeg må gi meg snart, beveger seg ikke med latmannsarm en gang, best å kutte ut mens skruene (som knapt nok er mulige å få skikkelig tak på) fortsatt er hele... At noe som tilsynelatende er så enkelt skal være så for#&/ vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 hvis jeg ikke tar helt feil er det 3 skruer som holder på plass? Må nok bare ta skikkelig i eller prøve med muttertrekker... Di satt rimelig fast på min også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 De skruene sitter noe så inni helvete på de fleste bilene, må bare finne deg en goood lang stang å trø inn på latmannsarmen, bruk helst kraftpipe hvis du har. Det kan også være lurt å få en kompis eller noe til å presse pipa godt opp slik at pipa ikke går skevt å runder hodene! Ellers pleier det hjelpe å varme med propan eller skjærebrenner også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Vær forsiktig, jeg rundet et bolt... hakke fått fikset det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 varm opp før du prøver alt for mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 ha mye WD 40 på og la det stå natten over, dagen etterpå går du ut å dunker kraftig noen ganger på skruehodet, før du sprøyter WD40 på bør du gjøre rent med en stålbørste sånn at stoffet trekker lettere inn, når du har gjort dette kan du prøve med forlenger på latmans armen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 i tillegg til desse tipsene anbefaler jeg å bruke 6-kant pipe. ikke tolvkant, da desse er mye lettere å glippe over med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 ja, 6kant er ett must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Bruker ROUNDCORNER piper selv, eller helst fastnøkkel med sånne hjørner. Begynner boltehode å bli dårlig kan det hjelpe å knakke det løs med meisel/dor og en god hammer. Forutsetter at man har smurt skikkelig i forkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Fikk låne meg muttertrekker med alt tilbehør i dag, nå løsnet de som smør, tusen takk til alle for gode tips! Kai-Peter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 noen her inne som kan gi meg en kort forklaring på hvordan eg gjør dette ka eg bør begynna me ? har en e34 520 i. hva trenger jeg av vertøy ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå