Odde Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Da har jeg akkurat kommet hjem fra premiere på filmen URO. Må si jeg var ganske spent på bilvalget i denne filmen. Storyen spinner rundt et narkotikamiljø i Oslo med en mørkhudet i en av hovedrollene. Sannsynligheten for at han hadde blitt utstyrt med en Bmw var jo egentlig ganske stor. Heldigvis bruker de i denne filmen Audier! A8 og A4 cab. Så vi slapp unna denne gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Hvorfor er det heldigvis? Jeg synes det er fett med bmw på film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Fordi alle ser på BMW som en gangsterbil vell. Var glad selv at de ikke brukte BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Da har jeg akkurat kommet hjem fra premiere på filmen URO. Må si jeg var ganske spent på bilvalget i denne filmen. Storyen spinner rundt et narkotikamiljø i Oslo med en mørkhudet i en av hovedrollene. Sannsynligheten for at han hadde blitt utstyrt med en Bmw var jo egentlig ganske stor. Heldigvis bruker de i denne filmen Audier! A8 og A4 cab. Så vi slapp unna denne gang! Var filmen bra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Hehe. Typisk at BMW er med i gangsterfilmer. Det alle "tøffingene" kjører rundt i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 a-olsen: Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg synes om filmen. Den var i utgangspunktet bra, men på en annen måte så er jeg litt usikker... Jeg vet rett å slett ikke... hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 bmw trenger vel kanskje ikke akkurat mer "gjeng faktor" nå.. syns dessverre noen av karakterene hang litt for mye igjen fra uno jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Enig i det! Norge har desverre ikke så mange skuespillere som passer i den stilen der.. derfor blir det litt gjenbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Er vel ikke så rart at bmw ofte blir sett på som litt kebab og krim så flinke som media er til å nevne bmw i alle saker som omhandler noe annet en potitene til han kjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 filmen var litt bra, men kanskje litt kjedelig og lang. men bra de ikke brukte BMW som utlendingbil. audi kan ta over den statusen for BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå