325demon Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 jaja, har bare lest at fangerene jeg har kjøpt heter e46 m3. men da har jeg en annen bakfanger, min er jo hvertfall ikke noe styggere enn e46 m3 så samma det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 her er eksempler på diverse originale E46.. ser ingen likheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 jaja, har bare lest at fangerene jeg har kjøpt heter e46 m3. men da har jeg en annen bakfanger, min er jo hvertfall ikke noe styggere enn e46 m3 så samma det.... nei, M3 er jo ikke noe fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 her er eksempler på diverse originale E46.. ser ingen likheter tror folk har skjønt poenget nå! nå er det hvertfall bilder her, og seriøse kjøpere kan selv se hvordan styling det er.. har selv plukket ut den stylingen som jeg syntes kler bilen best... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 jaja, har bare lest at fangerene jeg har kjøpt heter e46 m3. men da har jeg en annen bakfanger, min er jo hvertfall ikke noe styggere enn e46 m3 så samma det.... nei, M3 er jo ikke noe fint.. .... har noen spurt om din mening kanskje, har blitt anbefalt styling på forumet her tilogmed! nok ot, dere ser selv hvordan styling det er og ferdig med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Nå ble meg mad skuffa.. Fullt stylet ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Du burde ha vasket og stelt litt med bilen før du tok bildene, da får de intresserte et bedre inntrykk av bilen, og det hadde vært bedre med bilder i fint vær der bilen er tørr. Mye lettere for de intresserte og se standen på lakken og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 Nå ble meg mad skuffa.. Fullt stylet ja... hva mangler av styling bortsett fra spoiler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 det er tydligvis alt for dårlig marked nå for å selge bil, så jeg beholder den! har fått inn et bud på 20000 haha! så dette blir bare tull.. det er jo hva man får får en 320 e30, og dette her er etter min mening minst dobbelt så mye bil... går like bra også. selger den heller for 20 om 5 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Stylinga som gjør at den går like fort som en 320? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Hvor mye har du betalt for den fangeren? Synes den kanskje så litt "rar" og uoriginal ut...(Ja, vet at den er uoriginal, det er jo nesten alle) men den så annerledes ut? ellers må jeg bare si til deg at hvis bilen din går like godt som en 320 har du skutt gullfuglen med din 316... Jeg har en 318 og den går som en pote Men vil uansett si at bilen din må være verd mer enn 20000. Det er jeg helt klart enig i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 E36 316i, 0-100km/t = 12,9sek E30 320i 0-100km/t = 10,6sek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 syns vel det beste her var att denne bilen er væffal ikke noe styggere enn en e46 m3 (greit, jeg tok vel poenget, var sikkert fangeren bak du mente) syns vel igrunn att bilen kunne blitt fin med litt stell, og att 20 også var alt for billig.. så alt i alt er jeg enig med selger her, jeg hadde nok også beholdt den (i allefall da den går så bra som en 320 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 denne tråden hadde jeg sansen for mange flotte innspill her gutter likte spesielt den "er det stylinga som gjør at den går like fort som en 320" men seriøst du 325demon... bilen din ligner ikke litt engang på en E46, helt seriøst ingenting og den bakfangeren... tja visst du syns den er like fin som E46 M3 bakfangeren da tør jeg å påstå at du har noe redusert syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg