Gå til innhold

e36 316(full stylet som e46)


325demon
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må og si lykke til med salget! Men ta å vær sikker på info før du skriver det. Mange som er ute etter en bil som ikke har så god peil. f.eks meg! Så da er det kjipt å få feil informasjon osv! Men nok OT!
jo tusen takk! ja skjønner det, men om jeg sa feil navn på stylinga så ser dere jo hvordan den ser ut på bilde, var ikke meningen å juge om noe vis dere tror det, var bare det jeg har fått beskjed om at stylinga het når jeg kjøpte den... og til sopp hue som spurte om det var stylinga som gjorde at den gikk som en 320, broren min har e30 320, jeg vet ikke om det er gjort noe med min eller om det er fordi den er så lett, nyere motor kanskje. mindrre tap i driver?, men min går hvertfall bedre! bilen er selvfølgelig ikke finere en en e46 m3, bakfangeren er etter min mening.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde dette var salgs forumet jeg, syns det er ganske mange som kunne holdt seg til teknisk istede... bare se hvor useriøs noen her har klart å lage en salgs tråd. hadde holdt med at en hadde sagt at det var feil navn på fangerene. men samme det, bilen er ikke til salgs før sommeren igjen.. så bare prat i vei her :D

sorry at jeg ikke fikk vaska, rydda bilen før jeg tok bildene, enig i at det var dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen selger en bil og selgeren er informert om at den er "E46-styla" så er det vell bedre å si: "Sorry kompis, stylinga heter det men E46 ser ikke sånn ut..!" Dårlig gjort å legge inn slike useriøse innlegg etter min mening.. Menmen..

Du for ha lykke til med bilsalget!

Truls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må og si lykke til med salget! Men ta å vær sikker på info før du skriver det. Mange som er ute etter en bil som ikke har så god peil. f.eks meg! Så da er det kjipt å få feil informasjon osv! Men nok OT!
jo tusen takk! ja skjønner det, men om jeg sa feil navn på stylinga så ser dere jo hvordan den ser ut på bilde, var ikke meningen å juge om noe vis dere tror det, var bare det jeg har fått beskjed om at stylinga het når jeg kjøpte den... og til sopp hue som spurte om det var stylinga som gjorde at den gikk som en 320, broren min har e30 320, jeg vet ikke om det er gjort noe med min eller om det er fordi den er så lett, nyere motor kanskje. mindrre tap i driver?, men min går hvertfall bedre! bilen er selvfølgelig ikke finere en en e46 m3, bakfangeren er etter min mening.

E30 320 og e36 320 har vel en forskjell på 12ventiler gjerne.. Og ofte noen tusen km 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...