R Andersen Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 hva mangler???? Den justerbare "leppa" under frontfangeren og neonlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Stemmer, ALT under frontfangeren mangler, å her ser vi på en del tusenlapper for å få det på plass. Se på linken, så ser dere at det er en del deler som skal på plass, å det koster en del $$$ http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=15 Å grunnen til at det mangler????? ja man kan jo bare tenke litt..............en krasj??????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 en kompis av meg har gt, den er orginal, men den har ikke det rattet, den har det litt større 4 eika sportsrattet.. trudde gten kom med dette oxo, eller er jeg helt på jordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 en kompis av meg har gt, den er orginal, men den har ikke det rattet, den har det litt større 4 eika sportsrattet.. trudde gten kom med dette oxo, eller er jeg helt på jordet Stemmer det, det er originalrattet, men du kunne bestille 3 eiket sportsratt som option i M3GT (255 sports leather steering wheel), som sikkert 90% av de som bestilte den ny gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 I tillegg mangler den orange blinklys, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 I tillegg mangler den orange blinklys, eller? GT kom originalt med hvite blinklys foran, og gule på side og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 en kompis av meg har gt, den er orginal, men den har ikke det rattet, den har det litt større 4 eika sportsrattet.. trudde gten kom med dette oxo, eller er jeg helt på jordet Vet du hvilket produksjonsnr. denne bilen har (3 siste siffer i chassis nr.) ? Å hvor i landet befinner den seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå