Jump to content

bmw M3 gt

Patrick B
 Share

Recommended Posts

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1217145#top rå bil, men den hadde gått litt da :?

Når eieren ikke engang klarer å fortelle hvilken GT det handler om (les: de har alle et unikt nummer) blir jeg meget skeptisk. Det svindles grovt med disse bilene i Sverige (les evt. om dette på Autopower)... og det er derfor mange gode grunner til å være forsiktig når en svenske prøver og selge en bil av dette kaliberet i Norge... :roll:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1217145#top rå bil, men den hadde gått litt da :?

Når eieren ikke engang klarer å fortelle hvilken GT det handler om (les: de har alle et unikt nummer) blir jeg meget skeptisk. Det svindles grovt med disse bilene i Sverige (les evt. om dette på Autopower)... og det er derfor mange gode grunner til å være forsiktig når en svenske prøver og selge en bil av dette kaliberet i Norge... :roll:

Hmm ok skjønner, blir selv også meget skeptisk når selger ikke skriver hele navnet sitt i annonsen. :?

Jeg liker bedre det originale 3 eikede rattet som kom i GT, det er ikke så klumpete.

DSC00796.jpg

Dessuten så vil uorginale deler på en GT skremme bort seriøse kjøpere. Når jeg skulle kjøpe GT, så valgte jeg bort flere biler, pga. at de ikke hadde originale deler.

folk har vel skjønt at det går ann å bytte ratt :P hehe...

men uansett flott bil :D

hehe, ja vil ikke si at bytte av ratt er et stort problem! Seff ville heller ikke kjøpt en slik bil med uoriginale deler, men for pokker, et ratt er et ratt, har ikke noe å si på ytelsene! :wink: