ingard Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 for en nydelig farkomst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Jaja en ting er bilen, men det må jo være mulig å oppdage at bildene var fullstendig ubrukelige, før de blir lagt ut på nett!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugen87 Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Beskrivelse fri rust bil veldig fin holdt eu ok til 2008 skiftet en del nye ex bateri;pluger ,bensin måler støtt demper bilen er helt problem fri en veldig fin bil å kjøre med prisen kan discuteres tel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Nå er ikke jeg noe begeistret for E36 og denne gjør ikke saken bedre Ser ikke ut som han har fulgt med i norsk timene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 stakkars fyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Nå er ikke jeg noe begeistret for E36 og denne gjør ikke saken bedre Ser ikke ut som han har fulgt med i norsk timene.... tlf. er regga på George Barbalata det kan forklare norsk kunnskapene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Akkurat sånn vil jeg å ha min , clean og fin e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 hahaha... priceless Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Nå er ikke jeg noe begeistret for E36 og denne gjør ikke saken bedre Ser ikke ut som han har fulgt med i norsk timene.... tlf. er regga på George Barbalata det kan forklare norsk kunnskapene Navnet som er oppgitt i annonsen er også Eikås. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Hm..... ja.... hva kan man si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Nå synes jeg dere skal skjerpe dere! Det får da være måte på uttalelser og kritikk. Fatter ikke at dere kan si slike ting om et komplett gjennomført praktstykke av en BMW For ikke å nevne kritikken av den spesielt eksotiske motoren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Hehe, steike hvor tragisk med klokke ved siden av speedometeret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Må jo koste en million på den bilen for å få den fin igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peedy Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Jeg har bare tre ting å si: HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA................ og.......HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHA!!!!!!!!!!! Dummeste jeg har sett tror jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Dakar liten... hvordan doble verdien på den schtøgge skraphaugen der??? Hmm, gi'n full tank 98 Blyfri Den kan vel kanskje gå som russebil til våren? Jeg er målløs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå