FilipF Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Har du noe erfaring med DTK- Biltuning.no? Jeg satte inn en modul fra biltuning.no i min 2004 320d for noen uker siden. Er veldig fornøyd med resultatet. Installering gikk fort og bilen går like jevnt og fint som før. Merker markant økning i bunndrag. Kjappere respons enn før. Oppgitt effekt økning på min bil: Orig: 150hk og 330nm Chip: 180hk og 396nm Det er mulig å bestille med fjernkontroll og ulike oppsett. F.eks eco... Prisen er heller ikke helt feil. 4000kr inkl porto. Må også legge til at kundeservicen er upåklagelig hos dette firmaet
RoyC Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Mangen av disse "tuning box" firmaene oppererer med forskjellige tall på hvor mye økning man får i Nm og HK. Har noen noen gang sjekket hva man virkelig får igjen for pengene? Hvem gir mest "Bang for the buck" for å si det slik? Kansje det hadde vert en test å tatt med rullende landevei og de forskjellige boksene? Nå er det jo slik at man på en bensinbil skal være forsiktig med å "garasje tune" for mye og at man bør ha litt kontroll på AF forholdet om man øker effekten en del... Disse boksene øker dieselmengden og turbotrykket.... Finnes der noen måleinstrument som holder oversikt over dette på en dieselbil? Vil Intercooler, åpent filter, større eksos osv gi posetive resultater på tuningen som ved en turboladet bensinbil? RoyC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå