Peoplez Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Lurer på å bygge om til m5 eksos, ser jo meget bra ut så ser eg under bilen min, og der er det jo et slags utgreining til høgre sida, er det laga til for å gjere det? her er illustrasjon: Noen som veit kor en får kjøpt sånt ombygg sett? her er bilde av eksosen min , er forøvrig m-tech eksos system.
bmw pat Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Det er ikke plass til orginal m5 eksos. Reservehjulsbrønnen kommer i veien. Derimot finnes det eisenmann eksosanlegg med enderør ut på begge sider. Mener på at scmiedmann fører dette. Koster rundt 11 tusen hvis jeg husker riktig.
Peoplez Skrevet August 28, 2006 Forfatter Skrevet August 28, 2006 Det er ikke plass til orginal m5 eksos. Reservehjulsbrønnen kommer i veien. Derimot finnes det eisenmann eksosanlegg med enderør ut på begge sider. Mener på at scmiedmann fører dette. Koster rundt 11 tusen hvis jeg husker riktig. det var fuckings dyrt, men eg har sett fleire e39 som ikkje er m5 men har eksosen.. snufs. alt for dyrt.
antiloop Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Stemmer at SCHMIEDMANN har dette! Har vurdert dette men synes prisen er noe stiv i forhold til hva du får. Pent er det jo..
Peoplez Skrevet August 28, 2006 Forfatter Skrevet August 28, 2006 Stemmer at SCHMIEDMANN har dette! Har vurdert dette men synes prisen er noe stiv i forhold til hva du får. Pent er det jo.. gjorde ikke T.A.S dette på sin e60 dah? hos svendsens eksos? eller har det rabla for meg?
Saltkjelen Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Etter min erfaring kan svendsen eksos lage dette rimelig til deg. Siden reservehjulbrønnen kommer i veien er løsningen å koble seg inn på lyddemperen på venstre side eller få til en liten lyddemper på høyre side. Etter det svendsen eksos sa til meg kunne de droppe lydpotte på begge sider og lage en alà E46 M3 sitt system..
Peoplez Skrevet August 28, 2006 Forfatter Skrevet August 28, 2006 Etter min erfaring kan svendsen eksos lage dette rimelig til deg. Siden reservehjulbrønnen kommer i veien er løsningen å koble seg inn på lyddemperen på venstre side eller få til en liten lyddemper på høyre side. Etter det svendsen eksos sa til meg kunne de droppe lydpotte på begge sider og lage en alà E46 M3 sitt system.. pris? ps: på gs bildeler koster bakpotta mi 4200kr org. m- tech, og vanlig standard 2400 kr.. ka som er den store forskjellen på m-tech eksosen og vanlig? hæ?
Saltkjelen Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 gjorde ikke T.A.S dette på sin e60 dah? hos svendsens eksos? eller har det rabla for meg? Oi, jeg så at du hadde skrevet dette i ettertid, så jeg svarer deg i et nytt innlegg. Joda, jeg skulle forsåvidt ha eksosen jeg, men får å gjøre en "lang" historie kort. Første gang jeg var hos Svendsen eksos i slutten av 2005 kunne de garantere for lyden og det ble så bra. Han heiste opp bilen og tittet under og la allerede planene for hvordan han skulle gjøre det til våren/sommer 2006 som var avtalen. Da jeg kom dit etter at jeg hadde lakkert bil/deler kunne han ikke garantere hverken lyd eller hvordan det ville bli seendes ut. Jeg kunne risikere å miste sekserlyden, få buldringer i eksospottene og attpåtil få Halden lyd. Jeg takket derfor nei til tilbudet Svendsen eksos gav meg, så nå kjører jeg heller med originalfanger og byttet ut til litt større stusser etterhvert eller Eisenmann eksos, dog. kun på den ene siden.. pris? ps: på gs bildeler koster bakpotta mi 4200kr org. m- tech, og vanlig standard 2400 kr.. ka som er den store forskjellen på m-tech eksosen og vanlig? hæ? Da jeg var hos Svendsen eksos i slutten av 2005 fikk jeg en pris på 8000,- inkludert montering og garantier på hvordan lyd og det hele ble. Sist gang jeg var der heiste han også opp bilen for å se over en gang til og da hadde han oversett batteriet mitt, så lydpotte på høyre side måtte jeg droppe.. Jeg kunne få det til, men da en liten en. Iallefall.. Når jeg var der nå sist fikk jeg også en hastesak, så de skulle ta å jobbe med bilen om natta. Han sa at han måtte ha 8-9000 kr... Men da var jeg jo ikke garantert lyden, utseende etc. igjen...
aloebiz.net Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Har lurt på dette selv... må vel være en eller annen her som har gjort dette? Enten hos svendsen eller schmiedmann? Hvordan løser schmiedmann det med reservehjulsbrønnen?
fastbmw Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Har og sett bilder av folk som kutter i reservehjulsbrønn for å bygge to dobble enderør på bilen.. men du kan kan no bynne med å få dobble enderør på bilen din, einaste som ser teit du på bilen din er eksos'n din...
aloebiz.net Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Har og sett bilder av folk som kutter i reservehjulsbrønn for å bygge to dobble enderør på bilen.. men du kan kan no bynne med å få dobble enderør på bilen din, einaste som ser teit du på bilen din er eksos'n din... Den posten der skjønte jeg ærlig talt ikke så mye av
Saltkjelen Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Som fastbmw sier er en løsning å kappe i reservehjulbrønnen for å få på plass en lydpotte på høyre side. Selv fikk jeg tilbud om det, men det slo jeg ganske så fort ifra meg.. Aloebiz, han mener at han i første omgang kan starte med å få doble rør på venstre side fordi det ser teit ut med et rør..
Peoplez Skrevet August 29, 2006 Forfatter Skrevet August 29, 2006 Har og sett bilder av folk som kutter i reservehjulsbrønn for å bygge to dobble enderør på bilen.. men du kan kan no bynne med å få dobble enderør på bilen din, einaste som ser teit du på bilen din er eksos'n din... er org. m-tech eksos da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå