Gå til innhold

Nore Auto Skårer ?

Eirik3
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med disse? Ser de har et par forholdsvis billige 1serier. Har fulgt med på nettsidene deres en stund og har inntrykket av at de selger mye "tvilsomme" biler. Misforstå meg rett, de opplyser grundig om bilens tilstand så det er ikke det det går på. Lurte mest på om de fortrinnsvis selger biler som kanskje ikke en merkeforhandler ville solgt pga diverse omstendigheter med f.eks bilens tilstand. Tar jeg helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar har hatt erfaringer med Nore Auto..

Nore Auto Skårer AS - Har kjøpt bil der. Selger mye "billige" biler (inkassobiler, tidligere taxier, etc.). Helt greit å handle der. De sa ting som de var og det var lite om og men. Fikk meg en bra bil til en billig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. Står fortsatt for det jeg skrev der. Jeg dro bort med fly fra Stavanger en tidlig morgen, og de kom og henta meg på toget et eller annet sted der i Strømmen/Lillestrøm-området, på tross av at det var en relativt billig bil jeg skulle ha. Fikk også lov å betale via nettbank mens de så på, og fikk låne div utstyr for å få gang i bilen for å få kjøpt meg nytt batteri før jeg kjørte til Rogaland igjen (hadde stått 1 år hos GE Capital eller noe sånt etter inkasso).

Men, som sagt så selger de biler som har vært gjennom litt av hvert. En del inkassobiler og en del taxier f.eks. Ihvertfall inkassobilene kan være litt bingo, folk som ikke har råd til å betale for seg tar seg heller kanskje ikke råd til så mange servicer.. men det er jo noe man må vurdere når man handler. Bilene kan være både bra og dårlige. Den jeg kjøpte var de dønn ærlige om alt på, og bildene de hadde på nett var akkurat slik bilen stod, skitten både innvendig og utenpå. Ikke noe fiksing og triksing for å få ting til å se bedre ut enn det var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ihvertfall inkassobilene kan være litt bingo, folk som ikke har råd til å betale for seg tar seg heller kanskje ikke råd til så mange servicer.. men det er jo noe man må vurdere når man handler. Bilene kan være både bra og dårlige...

Det var nettopp det jeg tenkte på :) De to 116ene de har mangler vinterhjul begge to så det er mulig de ikke har hatt det så altfor bra i oppveksten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...