babjorn Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 haha første gang man bestiler noe så får man pakka sendt feil å en annen person har kvitert for pakka F....helt utrolig,men dem er koselige på TNT så får håpe jeg får pakka... noen som har vert borti dette??? takker så mye for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Ja det var noen her inne på forumet som opplevde dette tidligere i sommer angående en bestilling fra Koed. Så du er ikke alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Det er nok ikke Koed men TNT. Jeg fikk en mann fra TNT på døren i dag. Det var like før jeg signerte før jeg så det var til feil person. Ganske irriterende fordi jeg savner en pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Er det ikke posten som leverer pakker fra TNT? Har de egne bud enkelte steder? Synes dette høres helt tullete ut..bør ikke være noe problem å finne rett person, hvis navn og adresse stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Det er TNT selv som leverer pakkene på dørene til folk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Er vel posten der TNT ikke har avdelinger da..som her f.eks..kjører TNT pakker nesten hver dag. Rart at de skal være så slurvete, for de er sykt nøye med at posten gjør ting riktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Er vel bare i de store områdene (oslo, etc) som TNT leverer. Ellers er det posten. Her i kongsberg, så er det posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Vil nå påstå at Våler går under "ikke sentralt", og her har da TNT bilen kommet på gårdsplassen hver gang med pakker fra Koed .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Mottok nettopp en pakke fra Hong Kong sendt via TNT, den kom med BoxDelivery-kassebil på døra. De samarbeider nok litt for å dekke overalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 fikk pakka nå har pratet med Geir Ove i koed og med TNT så fikk hentet pakka å sendt den til meg i dag Utrolig ålreit han i fra koed å dem på TNT..Var noe feil TNT hadde gjordt,dem skrev alt riktig men ikke adressa men da er alt topp igjen å god kundebehandling takker for svar jeg fikk ha en fin dag videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Mottok nettopp en pakke fra Hong Kong sendt via TNT, den kom med BoxDelivery-kassebil på døra. De samarbeider nok litt for å dekke overalt.. TNT og BoxDelivery sammarbeider ja. Box er forøvrig noen skikkelige sleipinger og jeg vil helst unngå de hvis jeg kan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Har opplevd nesten det samme selv. hadde bestilt noe og dette kom i 2kolli, kun 1 var til meg og det andre var til en annen, men stod mitt navn utenpå begge... Snakket med han som skulle ha den andre pakken og han hadde også mottat noe feil.. Eg sende det direkte til han siden det ble minst stress for min del og så ga eg beskjed til koed... dette var på andre siden av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 det stod to lapper på min også..likt på begge men adressa var feil på den ene lappen å så klart sendte dem den til den adressa,å han som tok imot pakka skrev bare fornavn å sa bare (kjenner ikke den personen men tar pakka forde) sykt at dem kan levere pakka da når jeg har forhånds betalt pakka så tok en telefon å TNT ordnet opp etter kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 haha første gang man bestiler noe så får man pakka sendt feil å en annen person har kvitert for pakka F....helt utrolig,men dem er koselige på TNT så får håpe jeg får pakka... noen som har vert borti dette??? takker så mye for svar Dette har skjedd meg å en kamerat før, denne første gangen havnet pakken hans i Telemark og den andre gangen bestillte vi lag i hans navn. Da havnet pakken i Østfold eller omregn.. Heldigvis var begge de personene ærlige og sendte pakken hjem til oss.. Delene er jo betalte så visst de er uærlige folk som får pakken kan de jo ta dem i egen lomme?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå