Gå til innhold

Uidentifisert boks ved cd-veksler.


Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en 2003 mod 320dT

I min søken etter kabler for å koble til icelink plus fant jeg hverken kabler eller synlig opplegg for cd-veksler.

Det jeg fant er en boks som de opplyste ganske sikkert vet hva er.

Jeg er ikke særlig inne i bilstereo så jeg trenger hjelp til denne :oops: .

Er det noen som har erfaring med at ubenytta kabler til cd-veksler ligger veldig god skjult?

icelink003iv3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antenneforsterker.

Hvis du ikke finner kabelen til veksler bak på venstre side, er det ikke klargjort. Det er ikke standard. Du kan bestille det klargjort fra fabrikk som ekstrautstyr.

Vipp ut spilleren og plugg den inn bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

eh, blir litt forundret her...

Har en bmw 320 d touring 2001 od (facelift), med 16/9 navi og en litt irritabel kassettspiller bak navien. har tenkt på icelink, eller annen tilkobling til mp3/ipod.

etter å ha søkt rundt på forumet og sjekket er jeg blitt en smule forundret.

leser at man må koble den på bak ved seteryggen, så leser jeg at man skal koble den bak spillerern, er det forskjell på om man har navi eller ikke?

har mulighet for cd spiller bak, men hadde vært bedre med mere sanger på en mindre sak fremme i bilen. er det noen som kan forklare meg hva jeg trenger, eventuelt noen med erfaringer?

Mvh Børre B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at du er litt forundret.

Det som er er at på navien ligger fortsterker og radiodel som en egen enhet i bagasjerommet. Der finner man tilkoplingspunktet for CDveksler eller IPodadapter om du vil. På vanlige spillere er alt i samme enhet i dashen.

Har koplet opp Dension Icelink i lik din bil med navi. Jeg skøtet alle kablene på Icelinken slik at kunden kunne ha Ipoden i hanskerommet i steden for bagasjen. Funka greit det.

Radio og forsterkerdelen i bilen din ligger under gulvet i bagasjen helt fremme med bakseteryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...