Aama_Racing Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Legger ut noen bilder for Calitri av M5'en hans som jeg tok i tresfjorden:) Kom gjerne med komentarer om bildene:) denne som er til salgs btw:) Mitt favoritt bilde da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 beklager store bilder, men eneste jeg fikk til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Evig rå bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Likte best bilde 3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Stilig bilder. #3 er min favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 likte alle bilda i marius, du va flink ma kamera i dag. håpe gutta her inne liker biln.. takker marius for hjelpa i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Råflott bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 fin bil.. synd den ikke er heel orginal... jeg syns den mister noe når den ikke har orginal grill... Ellers var den meget pen.. noen av bildene var også ganske spennende rent fotografisk sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 *host*originalpolitzei*host* Fine bilder og interessante kameravinkler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Nyyydelig bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 PENT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Stilig bil. Tresfjorden minner meg mye om Mosjøen. Elva og fjellene.. Den M5'n har vel ikke tilfeldigvis hatt noe røtter i mosjøen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Fine bilder og finfin E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Stilig bil, og noen stilige bilder, men jeg har ikke sansen for bilder av biler på gressplen, de hører liksom ikke hjemme der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 nice car synd den ikke er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå