Aama_Racing Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Legger ut noen bilder for Calitri av M5'en hans som jeg tok i tresfjorden:) Kom gjerne med komentarer om bildene:) denne som er til salgs btw:) Mitt favoritt bilde da:)
Aama_Racing Skrevet August 28, 2006 Forfatter Skrevet August 28, 2006 beklager store bilder, men eneste jeg fikk til:)
calitri Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 likte alle bilda i marius, du va flink ma kamera i dag. håpe gutta her inne liker biln.. takker marius for hjelpa i dag.
Hakon Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 fin bil.. synd den ikke er heel orginal... jeg syns den mister noe når den ikke har orginal grill... Ellers var den meget pen.. noen av bildene var også ganske spennende rent fotografisk sett..
ChrZZ Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 *host*originalpolitzei*host* Fine bilder og interessante kameravinkler
Mirakulix Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 Stilig bil. Tresfjorden minner meg mye om Mosjøen. Elva og fjellene.. Den M5'n har vel ikke tilfeldigvis hatt noe røtter i mosjøen?
Tommy Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 Stilig bil, og noen stilige bilder, men jeg har ikke sansen for bilder av biler på gressplen, de hører liksom ikke hjemme der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå