Tommy Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Er det noen som hvet hvor mangen M3GT det finnes i norge? Jeg kjenner til 3 stk. min egen #133, og #073, som befinner seg i rogaland, og #322 som befinner seg i Oslo området, i tillegg så tror jeg det skal gå en i kristiansandsområdet. noen som kjenner til flere (norskregistrerte)? Det lå en liste på BMWCCN Nordland sin side, tidligere, men den var langt fra oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 En av de store på E36 M3 GT i Norge er Robert Nilsskog fra BMWCCN Nordland... og han har som du skriver bl.a laget denne infosiden om GT og andre M3 utgaver. Jeg vet heller ikke hvor oppdatert siden er, men den gir deg vel en indikasjon på hvor mange GT´er det er i Norge. Det finnes trolig ingen 100% oppdatert side over hvor mange GT´er det er i Norge eller Skandinavia... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 Jeg har mailet litt med Nilsskog tidligere, ang. oppdatering av den listen, men nå ser det ut som de har tatt den helt bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Kanskje uinteressant, men her diskuterer svenskene på autopower hvor mange det er i Sverige. Kanskje noen av de har oversikt over norskregistrerte også..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Så en e36 M3 GT racing green på lørenskog i går, eller muligens en replika? Den hadde ingen M3 merke bak men alle andre detaljer tydet på en GT. Pen som pokker, men en BRUTAL effektpotte trakk ned. Ble litt for rånete etter min mening . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 Kanskje uinteressant, men her diskuterer svenskene på autopower hvor mange det er i Sverige. Kanskje noen av de har oversikt over norskregistrerte også..? Har sett den siden der tidligere, men det er helst svenske det går i der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Har gått en M3 GT på nordfjordeid, mener den er i Måløy i Sogn og fjordane nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 kan bekrefte at den går i måløy, ikke så lenge siden eg såg den parket i en gate der ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 den i kr sand har blitt ''delebil'';) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas4 Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Den som går i måløy er vel den som er skrudd tilbake... har vært diskutert her på forumet før. Trodde aldri noen kom til å kjøpe den.. jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 Er det denne http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14078 som går i måløy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Er det denne http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14078 som går i måløy? stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 uten tvil en av de feteste GTene i Norge. heldige Håvard:) tror han ga 200 000 for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 uten tvil en av de feteste GTene i Norge.heldige Håvard:) tror han ga 200 000 for den. Hvis det er denne http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14078 du refererer til, så er det vel en av de mest herpa, og uten noen form for samlerverdi igjen på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportevo Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Vi skal legge ut GT'sia vår på www.bmwccn.no/nordland om få dager. Den er ganske bra oppdatert, bortsett fra den bilen som ble vraka på sørlandet. Den har jeg fått opplysninger om har vært i Sverige før. De jeg vet finnes nå i Norge er 4 stk inkl. din Tåmi. Den du la link på her er nr 179 (BD -reg skilter). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå