Haugen87 Skrevet August 30, 2006 Skrevet August 30, 2006 vi skjønner nok hva du mener, men du skjønner nok oss også Men for å legge til enda en komentar her; den plata der spilleren satt er det styggeste jeg noen gang har sett i en e39!!!
Dr_S Skrevet August 30, 2006 Forfatter Skrevet August 30, 2006 Nå tråler ikke jeg finn.no etter biler, så den måten du beskriver der blir litt vel unyansert. Jeg forholder meg til det jeg ser på gata med egne øyne.
skillbill Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 Haugen87: Fint at noen tar poenget mitt da og ja, den plata er utrolig stygg Dr_S: Så fint at vi har ulike meninger, da er det nemlig mye enklere å diskutere Jeg forholder meg også til det jeg ser på gata med egne øyne! Men da er det sikkert annerledes i Tønsberg enn her i Fredrikstad!
Kevin=) Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 Nå tråler ikke jeg finn.no etter biler, så den måten du beskriver der blir litt vel unyansert. Jeg forholder meg til det jeg ser på gata med egne øyne. virker som du har veldig mye i mot utlendinger... utlendinger ditt og utlendiger datt... kanskje du skal komme deg litt ut i verden å se hvem som styler bmwer som om det skulle vært et tørkestativ eller annet tull.. alle har forskjellige meninger om en bil. finnes biler som folk syns er stygge og som andre syns er pene.. selv om du syns en bil er stygg betyr ikke det at i eierens øyne at bilen også er stygg. jeg skjønner IKKE hvorfor folkene på bimmers i det hele tatt gidder å diskutere biler som er stylet med noe annet enn m-fangere eller biler som ikke er orginale.. alle kommer til å skrive det samme, alt fra - skjønner ikke hvorfor folk gidder å ødelegge en bmw - tørkestativ - burde ikke ha fått lov til å ha en bmw - idiot - Det er Denne bilen som hadde passet perfekt for han dekk-pakistaneren... - stakkars fyr.. - noen fortjener juling - Den var jo gjennomført stygg, kan en si så konklusjonen min er... hvorfor diskutere det når man vet hva svaret er? hvorfor spørre en annen om bilen din er blå når du selv vet den er blå. kan faen ikke mennesker ha forskjellige meninger.. Til han som sa hvorfor må utlendiger ha ditt og datt, sett mange pakistanere i oslo som kjører e60 taxi.. syns de bilene er drit kule, mange av de er stylet med m-tech. hva kjører "norske" hundai sonata, (klarer ikke skrive navnet engang) osv.. ikke ta alle under en kam.. Bare se på Shariff, han hadde en drit kul Hamann 745ia.. ja han er utlending, og ja han har kul bil.. hvorfor skulle da en stygg bil med stor vinge være perkekt bil for han håkon? han jobber rævva av seg, la han nyte det.. han har ikke den luxusen at han kan låne en 7 serie av kompisen til farens fetters onkel osv... Nå syns jeg enkelte må sjerpe seg.. leste i vg når disse to guttene som hjalp de to som ble skutt på aker brygge.. NORSK-pakistanere.. hadde det vært de som skjøt hadde det vært-- med pakistansk opprinnelse/bakgrunn.. ordet norsk hadde aldri kommet inn da.. Norge skal alltid ha det beste.. For min del ser jeg at rimi hagen prøver å gjøre norge billigere med mat og sharrif norge billigere med dekk.. forskjellen er at han ene er NORSK-pakistaner og han andre er norsk.. men er han en norsk pakistraner eller er han en pakistaner? I mine øyne er han en pakistaner som gjør det jævelig godt i norge og han kan være mere enn stolt over seg selv.. mens andre sier så mye dritt om han så er det fortsatt han som har råd til å kjøpe en bil til 7 mill og det er han som setter andre dekk forhandlere ute av spill fordi de vil drive med bedrageri..
bimmerdude Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 Kevin: Du mener altså at folk som tjener mye penger kan være stolte av seg selv? Og de som sliter i vanlige jobber ikke skal være det? Akkurat som det er det viktigste her i verden å tjene mye penger. At noen tjener mye penger inkludert Sharif har ofte med tilfeldigheter å gjøre. Jeg dømmer hvertfall ikke folk etter hvor mye penger de har, hvor mye de tjener eller hva slags bil de har. Er personlige egneskaper som teller ikke materielle verdier. Personligheten til folk er ofte omvendt proporsjonal med hvor mye materielle verdier de har. Spesielt når det kommer til bil. Jo dårligere bil jo greiere er folk som regel.
mOMOe Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 I mine øyne er han en pakistaner som gjør det jævelig godt i norge og han kan være mere enn stolt over seg selv.. mens andre sier så mye dritt om han så er det fortsatt han som har råd til å kjøpe en bil til 7 mill og det er han som setter andre dekk forhandlere ute av spill fordi de vil drive med bedrageri.. er det noen som tjener fett på bedrageri så er det hvertfall sharif.. broren min handla dekker derfra engang. han bestilte 275/35 zr19, og joda det sto skrevet det på siden på dekkene. men de passa hvertfall ikke på felgene. så målte vi dekkene, og det viste seg å være 225 dekker, og med en helt annen gummikvalitet enn de gamle dekkene han hadde, som var akkurat samme merke.. stein harde drittdekker var det, men nytter det å klage??? NEI!!
Lars R B Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 Brutale enderør.. skal ikke kimse av de ende(suge)rørene. Ser ut som det er blitt ca 5 ekstra hk der..
bmwrasaren Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 Det er løye at de som styler bilene sine sånn, ikke ser selv hvor stygt det er. Men noen liker det kanskje veldig godt sånn. Smaken er som baken som vi sier.
Kevin=) Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 I mine øyne er han en pakistaner som gjør det jævelig godt i norge og han kan være mere enn stolt over seg selv.. mens andre sier så mye dritt om han så er det fortsatt han som har råd til å kjøpe en bil til 7 mill og det er han som setter andre dekk forhandlere ute av spill fordi de vil drive med bedrageri.. er det noen som tjener fett på bedrageri så er det hvertfall sharif.. broren min handla dekker derfra engang. han bestilte 275/35 zr19, og joda det sto skrevet det på siden på dekkene. men de passa hvertfall ikke på felgene. så målte vi dekkene, og det viste seg å være 225 dekker, og med en helt annen gummikvalitet enn de gamle dekkene han hadde, som var akkurat samme merke.. stein harde drittdekker var det, men nytter det å klage??? NEI!! hvis du mener han tjener fett på bedrageri.. Bevis det!!! hvis du beviser det så kanskje noen tror deg, flere dekk kjeder har prøvd å ta han for bedrageri, men du ser hvor langt de kommer??
klebefix Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 Å ta betalt for 275 dekk å levere 225 lukta bedrag......
Kevin=) Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 Å ta betalt for 275 dekk å levere 225 lukta bedrag...... han sa det sto 275 på dekkene... tror du sharif har en egen dekk fabrikk som han lager falske dekk?
klebefix Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 Å ta betalt for 275 dekk å levere 225 lukta bedrag...... han sa det sto 275 på dekkene... tror du sharif har en egen dekk fabrikk som han lager falske dekk? he he lese litt fort kansje...
Superbeetle Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 Flott m5 dette her ja! Men litt ot, denne er vel gjerne vist tidligere. En perle i mine øyne og et eksempel hvordan en e39 bør ta seg ut..
mOMOe Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 han lager jo sikkert ikke dekkene selv, men ikke kom å si at han har kjøpt de dekkene av dunlop..
mOMOe Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 er du kompis med sharif du eller kevin?? siden du forsvarer han så jævli.. seff har ingen klart å bevise bedragerie hans, eller i hvertfall overlevd det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå