Kaptein Vom Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Trenger termostathuset, og litt til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet September 3, 2006 Forfatter Share Skrevet September 3, 2006 har fortsatt masse god deler til salgs. så bare å si ifra. kan redusere på villedene priser jeg har satt. er ved kjapp handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frosty Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 hei, trenger ny radiator.. har du den fortsatt? er den i god stand? trenger også nedre foring på dynamoen... kommer sikkert på mer jeg trenger. hvis du har dette.. er det mulig om jeg kan hente det i morra:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen_solberg Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 mye går 2.7l veiva for ?? er den bra?? km stand?? uslipt?? mvh simen solberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet September 4, 2006 Forfatter Share Skrevet September 4, 2006 har satt opp "prisliste" men alle priser kan reduseres ved kjapp handel og henting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet September 5, 2006 Forfatter Share Skrevet September 5, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325power Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Har du bensinpumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 ingen som er int i noen deler? prutbare priser ved hurtig handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Hmm.. Front lykter som er pene? har du det? Har du øyelokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monster11 Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 passer Forsjermere på en 88 325 cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 Hmm.. Front lykter som er pene? har du det? Har du øyelokk? har ikke noe mere lykter igjen nei desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 passer Forsjermere på en 88 325 cab? det vet jeg ikke men antar det. eneste jeg vet er forskjell sånn i karoseri deler på facelift og den gamle er at rompa er litt lengere på den ene. men er 99% sikker på at skjermene er like er jo bare å sjekke ut delnr i en delekatalog. eller sjekke på teknisk her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 prøver fortsatt å bli kvitt noen deler da? alle priser er prutbare ved rask handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå