2mMy Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 lurte på om det finns noe add on styling til en E39 M5 fanger! veit om acs sine splitters men, lurte på om det finns noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Til hvilken M5 fanger? Hartge og Hamann leverer blandt annet leppe til M5 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Til hvilken M5 fanger? Hartge og Hamann leverer blandt annet leppe til M5 fanger. Står jo at han har E39.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Til hvilken M5 fanger? Hartge og Hamann leverer blandt annet leppe til M5 fanger. Står jo at han har E39.... I profilen ja, men ikke i innlegget.. For alt jeg vet kan det være til fars E60 eller mors E34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Hei Jeg vet ikke om denne passer rett under m5 fangeren, men fant en carbon leppe. Tenkte da på K-line leppen,men den ser veldig flat ut i forhold til M5 fanger.. den er ikke helt rett mener jeg :s http://www.tuning.no/BMWE39.htm mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå