Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vet du, med polerte felgkanter løfter du denne bilen 127 hakk høyere. Dette ble litt for "tøft" liksom. De hvite lysene og krommen som allerede er der vil passe fint med polert felgkant. Krom dørhåndtak steg 2.

Det er for "mye" svart bil her, siden en 7-serie er så stor.

Skrevet
Vet du, med polerte felgkanter løfter du denne bilen 127 hakk høyere. Dette ble litt for "tøft" liksom. De hvite lysene og krommen som allerede er der vil passe fint med polert felgkant. Krom dørhåndtak steg 2.

Det er for "mye" svart bil her, siden en 7-serie er så stor.

helt enig,blir for mye svart!

Skrevet

Gjør som et par kompiser av meg gjorde på sine mc-felger: - Legg tape på eikene mot felgkanten og pensle på malingsfjerner.

Litt pussing med autosol på slutten så blir resultatet sllik:

355168c1cc211c2036b46f034057e0d0.jpg

1121032839c4eec5c153abcd7e7c8e44.jpg

a8113a22d57a04c506786c5bf050e9be.jpg

Skrevet

da kan de kompisene dine få betalt for å gjøre den jobben for meg..hmm...er mye svart,men når man kjører så skinner felgene..så ser faktisk bra ut...

Skrevet
Haha hva var det jeg sa Wicky :P ? Det ser "litt" for svart ut :P

hvem spurte deg din frosk?haha..nei jeg liker bilen som den er...sort...sort...sort...så blir nok sånn ut sesongen..men blir klarglass lykter bak,angeleyes og klarglass blinkere på den etter hvert iår...

Skrevet

da har bilen fått ny olje og filter og nye plugger og pluggledninger..blitt mye roligere tomgang nå..blir vel bytte av alle reimer foran snart..hmm..

• 5 weeks later...
Skrevet

fått tak i angeleyes og ny potte..lyktene monteres vel iløpet av uken..potta får vente litt til jeg vet hvilket mål jeg skal ha på rørene fra katalysator og ut..hmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...