wicky124 Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 hvah?dumper du den hvite?usj..ikke bra..hehe..men som sagt..bedre med en rustfri:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 hehe.. ekke så mye rust på den hvite heller.. men bedre uten rust.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Ett par bilder...men bilder er ikke rettferdige..bilen ser bedre ut in real life..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Vet du, med polerte felgkanter løfter du denne bilen 127 hakk høyere. Dette ble litt for "tøft" liksom. De hvite lysene og krommen som allerede er der vil passe fint med polert felgkant. Krom dørhåndtak steg 2. Det er for "mye" svart bil her, siden en 7-serie er så stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Vet du, med polerte felgkanter løfter du denne bilen 127 hakk høyere. Dette ble litt for "tøft" liksom. De hvite lysene og krommen som allerede er der vil passe fint med polert felgkant. Krom dørhåndtak steg 2.Det er for "mye" svart bil her, siden en 7-serie er så stor. helt enig,blir for mye svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Gjør som et par kompiser av meg gjorde på sine mc-felger: - Legg tape på eikene mot felgkanten og pensle på malingsfjerner. Litt pussing med autosol på slutten så blir resultatet sllik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 da kan de kompisene dine få betalt for å gjøre den jobben for meg..hmm...er mye svart,men når man kjører så skinner felgene..så ser faktisk bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 få av senterkoppene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 nai...de senterkoppene blir...er brune rustne bolter på dem jo..pluss senter av navet er ikke noe å vise frem med stolthet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Haha hva var det jeg sa Wicky ? Det ser "litt" for svart ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Haha hva var det jeg sa Wicky ? Det ser "litt" for svart ut hvem spurte deg din frosk?haha..nei jeg liker bilen som den er...sort...sort...sort...så blir nok sånn ut sesongen..men blir klarglass lykter bak,angeleyes og klarglass blinkere på den etter hvert iår... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 da har bilen fått ny olje og filter og nye plugger og pluggledninger..blitt mye roligere tomgang nå..blir vel bytte av alle reimer foran snart..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 hmm..merkelige saker..bilen SLUKER bensin..merkelig...fylte 16liter(200kr) og kjørte vel 50-60km så var den tom.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 og ja det var pen kjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 14, 2007 Forfatter Share Skrevet August 14, 2007 fått tak i angeleyes og ny potte..lyktene monteres vel iløpet av uken..potta får vente litt til jeg vet hvilket mål jeg skal ha på rørene fra katalysator og ut..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå