hylle Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 60.000, dersom du har skinninteriør. men markedet er jævla treig for tiden, må vente på bedre tider, er så si umulig å få solgt en bil idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 60.000, dersom du har skinninteriør. men markedet er jævla treig for tiden, må vente på bedre tider, er så si umulig å få solgt en bil idag. Skinn har han. Fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 har skinn, elseter foran,varme og elnakkeputer i baksetet,stor kjørecomp..blablabla..masse utstyr..og mye nytt...hmm..kassa ble demontert igår...og delt idag..blir nye ting og tang i den også sette den sammen..gleder meg til grader... holdt på å banke en liten unge igår as...bimmern har stått i garasjen en god stund nå og den er ganske så støvete...og selvfølgelig måtte idiotungen skrive "vask meg" på panseret i støvet..heldigvis kom han bare til "va.." før jeg dukka opp:p Hmm..lurer forresten på å lage sånn rød stripe i kanten på felgene..lakkere med pensel..hmm.. hadde det sett bra ut?hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 haha, stakkars barn .. Pensel? rabla for deg eller? hehe.. og.. RØD? rabla for deg enda mer? hehe.. har ikke du mørk bil med sorte felger? hvor kommer rød inn i bildet? minner meg om rånere som på død og liv skal male bremsekaliptere og tromler røde eller grønne eller blå!.. prøv i photoshop først iallefall?!? send meg et bilde så kan jeg fikse noe greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Jo har sort bil med sorte felger..hmm..men skal ikke lakke kalipere eller no..bare en tynn rød stripe i kanten ut mot felgen..er jo "in" for tiden:p Rødt passer bra med sort..og røde biten bryter ganske godt med resten av bilen..hmm...bilde..får du bare tatt ett bilde tidligere i tråden?hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Er jo ikke akkurat noe sportsbil, så rød stripe blir bare harry... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 hva er poenget med å ha dyrt senkesett og felger og leppe i hytt og pine på en 316i?din er nok heller ingen sportsbil og hadde klart seg fint uten de tingene..går nok enda saktere nå regner jeg med? anyway..my car..me want red stripe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 hehe...var ikke slik ment altså, du ville jo ha en mening. Og min mening er at det ikke akkurat oser klasse(E32) ut av rød stripe på felgene.. Men men.. 316 racerbil jo...er det vel, den bare går ikke like fort som de andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 men den ser coool ut for det med rød stripe..trenger ett eller annet som bryter med den sorte fargen...nekter å betale 5000kr for å få polert kanten på felgene så da blir det en rød stripe..hmm..skal også ha navnet mitt i liten rød signatur nederst på kanalen..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Er jo bare å prøve å se hvordan det blir Evt photoshop.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 ja håper hylle ordner photoshop:p hmm..blir det kjedelig så lakker jeg felgene i gull..eller tilbake til ikeasølv..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 hehe, nå er jo ikke jeg photoshop ekspert heller, men kan jo prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Forresten, du er ikke interresert i noen feite 19" som er på vei fra Usa nå!? kan ta felgene dine i innbytte, og du betaler 7500,- mangler altså dekk, som jeg har funnet ut kommer på ca, 8000. hmmm.. bilde : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Blir dessverre litt for dyrt nå å gi deg mine felger samt 15500kr for dekk og felg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 hvor mye er du intr i å gi da? -hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå