Gå til innhold

wickys e32 735iA 1990

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har skinn, elseter foran,varme og elnakkeputer i baksetet,stor kjørecomp..blablabla..masse utstyr..og mye nytt...hmm..kassa ble demontert igår...og delt idag..blir nye ting og tang i den også sette den sammen..gleder meg til grader...

holdt på å banke en liten unge igår as...bimmern har stått i garasjen en god stund nå og den er ganske så støvete...og selvfølgelig måtte idiotungen skrive "vask meg" på panseret i støvet..heldigvis kom han bare til "va.." før jeg dukka opp:p

Hmm..lurer forresten på å lage sånn rød stripe i kanten på felgene..lakkere med pensel..hmm.. hadde det sett bra ut?hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, stakkars barn

.. Pensel? rabla for deg eller? hehe..

og.. RØD? rabla for deg enda mer? hehe.. har ikke du mørk bil med sorte felger? hvor kommer rød inn i bildet?

minner meg om rånere som på død og liv skal male bremsekaliptere og tromler røde eller grønne eller blå!..

prøv i photoshop først iallefall?!? send meg et bilde så kan jeg fikse noe greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo har sort bil med sorte felger..hmm..men skal ikke lakke kalipere eller no..bare en tynn rød stripe i kanten ut mot felgen..er jo "in" for tiden:p Rødt passer bra med sort..og røde biten bryter ganske godt med resten av bilen..hmm...bilde..får du bare tatt ett bilde tidligere i tråden?hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men den ser coool ut for det med rød stripe..trenger ett eller annet som bryter med den sorte fargen...nekter å betale 5000kr for å få polert kanten på felgene så da blir det en rød stripe..hmm..skal også ha navnet mitt i liten rød signatur nederst på kanalen..hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...