wicky124 Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Jaja...da klarte man å kræsje bilen også...trenger ny fanger panser sideskjerm lykter list under lyktene og blinklys på passasjersiden..artig å kjøre i rumpa på en E60 med ryggesensor...blir nok dyrt merker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Lurte på hvorfor bilen er lavere på førersiden bak enn på passasjersiden bak?løfta opp bilen og sjekka fjærene og det er ikkeno brudd i dem..hmm..rare saker...samt demperne har blitt kjørt ca 15000km..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 OKEEEEYYYYY.....bilen ble eugodkjent idag...NULL feil....med unntak av en blinklys pære som ikke fungerte...og jeg som gruet meg til enorme kostnader i forbindelse med kontrollen...rare saker...jaja.....IM HAPPY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Gratulerer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 kappkjøre en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 hæ? blei den skrankle/klunke kassa di eu godkjent! har du reparert mye el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 nei hahaha...bare kjørte forbi enerhaugen bil...også tenkte jeg..jaja får prøve lykken...også ble den faen meg godkjent også...jeg er fornøyd....den er i bedre stand enn din....hahahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 kappkjøre en dag? Hvorfor ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 hhahahaha....la meg starte sånn 5min før deg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Og da var bilen til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Kanskje verdens mest harry felger! Men de fyller bua, og ser sabla bra ut fart Så da er det vell lov .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 hehe...takktakk ja de er harry...hadde planer om å lakkere fronten av felga i sort og ha resten i krom...litt annerledes...men som sagt....de ser bra ut i fart pluss de tiltrekker småjenter..hahahaah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 og da ble det noen "nye" 19toms felger...tror disse kler bilen bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Ja de så bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 ja pluss de var bedre å kjøre med og jeg blir ikke stempla som kebabsjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå