Gå til innhold

wickys e32 735iA 1990

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gjengene på viskermotoren ser ut til å ha overlevd...er verre med viskerarmen der hullet/gjengene er helt rund og glatt..så blir bare å kjøpe ny viskerarm så går alt i orden:) tok av den andre viskerarmen også på førersiden..ser tøft ut uten viskere jo:p men litt plagsomt med masse møkk i ruta..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, den ser iallfall slik ut wicky124. Tror de på biltema kaller den for Lerretsteip.

:D

Lerretstape er noe helt annet enn gjengetape.. Lerretstape er noe fiberaktige greier (tråder).

Gjengetape er gjengetape, også hos Biltema: http://www.biltema.no/products/product. ... emId=86085

Se der ja Gunnar. Søkte men fant tydligvis feil jeg da. Fint du oppklarte litt sånn for ettertid også.

Javel wicky124, lei av E32 og ønske om oppgradering. Ja blir spennende se hva du gjør i 2008 da :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, den ser iallfall slik ut wicky124. Tror de på biltema kaller den for Lerretsteip.

:D

Lerretstape er noe helt annet enn gjengetape.. Lerretstape er noe fiberaktige greier (tråder).

Gjengetape er gjengetape, også hos Biltema: http://www.biltema.no/products/product. ... emId=86085

Se der ja Gunnar. Søkte men fant tydligvis feil jeg da. Fint du oppklarte litt sånn for ettertid også.

Javel wicky124, lei av E32 og ønske om oppgradering. Ja blir spennende se hva du gjør i 2008 da :-).

Lei av å ha en bil som bruker SYKT mye bensin..fylte 800kr i bensin..kjørte 350km...tomt...og da kjørte jeg PENT!!!! og bare langkjøring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av å ha en bil som bruker SYKT mye bensin..fylte 800kr i bensin..kjørte 350km...tomt...og da kjørte jeg PENT!!!! og bare langkjøring..

Hmm syntes hørtes drøyt ut ja. Du har vel 80liters tank så kjapp regning på pen kjøring er over 2liter på mila? Må vel være noe som burde vært justert kansje.

E38 om du har det i tankene, bruker vel litt den også. Tipper på langt nær så mye da som 2 liter med pen kjøring.

Burde kansje fjernet den under teksten din med "under 1.5 på mila er femi" da kansje? he he ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har 90 liters tank og du har fylt 120 liter er iallfall ikke tanken tett :-).

Kikket litt på autopower og der er forbruket oppgitt til 1-1.3 liter fin kjøring.

Model guiden her på bimmers sier vel omtrent det samme.

Fant ikke ut størrelsen på tanken du har men har du instruksjonsbok står vel det der. Mulig det står i Online ETK også.

Du kan jo sjekke de guidene jeg linker til så finner du litt data på bl.a E38 modellene også.

Hvor mye håper du å få for E32 da wicky124?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...