vegarde Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Noen som kan hjelpe meg? Bilen stoppa under kjøring helt sånn plutselig. ka kan det være?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 Bilen har gått 208000.. Motoren gir akkurat litt etter når du vrir om tenninga men det e alt liksom. Får den ikke bensin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 Det e snakk om en e36 325iA 94modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 Hvor sitter bensinpumpa på de her bilan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 Sto en stund med bilen på tomgang/i ro med motoren igang' i sikkert bortimot 1time. Å i det jeg kjører igjen så stopper den etter ca.50-100meter, å ville ikke starte igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 INFO: Det går an å redigere det første innlegget ditt og legge til opplysninger, istedet for å skrive 1000 "svar".!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 Nei det e nu greit, men e bare så stressa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Hvor sitter bensinpumpa på de her bilan? Under baksetet ditt mener jeg.... TROR pumpa/måleren er på høyre side.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 ok, men trur du at det kan være pumpa som e gåen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Var samme problemet på min, den stoppet helt plutseli. Bensinpumpen hadde tatt kveld. Hører du at den surrer litt når du vrir om nøkkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 Ja den surrer litt i det du vrir om nøkkelen så hører du litt brumming fra motor men det e alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Ja den surrer litt i det du vrir om nøkkelen så hører du litt brumming fra motor men det e alt. Tror du misforstår; Hører du summing bak fra bensinpumpa, når du vrir på tenningen? Ikke helt over på starteren, men bare til du får på tenningen. Summingen er kjapp og varer maks ett sekund, så du må høre godt etter, eventuelt ligge under bilen og få en annen til å vri på tenningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rams Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Den summingen du evt. hører oppstår kun i et kort øyeblikk i det du vrir om nøkkelen. Løft ut setet og få en annen til å lytte for deg. Bensinpumpen finner du under dekselet på høyre side. Men forstår jeg deg dithen at bilen starter og går? -så er det neppe bensinpumpen som er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knappis Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 du kan prøve å kjøre konstantstrøm på pumpa og så vri på tenningen.. hvis den starter da, er det en stor mulighet for at det kan være bensinpumpereleet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 Nei bilen starter ikke. Det kommer en summing i det jeg vrir på tenningen men den varer så lenge, det skal det vel ikke gjøre? hvor lenge skal den summelyden vare? bensintrykket lades jo opp fort. par. sekund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå