Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen legge ut bilder av sine xenonlykter? Mulig jeg kjøper slike men vet ikke om jeg skal ha 6000k eller 8000k.. Hadde vært kjekt om dere kunne hjelpe meg litt..

Bilde + hvordan lys så er jeg takknemlig :)

Skrevet

Er det uoriginale for ettermonering du snakker om da?

Husk at du neppe får det godkjent, om du ikke har aut. justering samt lyktespylere :)

Skrevet
Er det uoriginale for ettermonering du snakker om da?

Husk at du neppe får det godkjent, om du ikke har aut. justering samt lyktespylere :)

skal montere uorginale..

Vet det ikke blir godkjent, men får kjøre til jeg blir stoppet da :)

Skrevet

Jeg har 6000K-sett du både kan få kjøpe (1800,-) og få se i bruk (har et slikt i 535en). Med 8000K får du redusert lysstyrke.. faktisk har 6000K også færre lumen enn 4300K (dagslys-farge), men 6000K er penest farge (veldig hvite med et fint blåskjær).

Kan evt. ta med sett til Rudskogen 18. sept. :)

Skrevet
Jeg har 6000K-sett du både kan få kjøpe (1800,-) og få se i bruk (har et slikt i 535en). Med 8000K får du redusert lysstyrke.. faktisk har 6000K også færre lumen enn 4300K (dagslys-farge), men 6000K er penest farge (veldig hvite med et fint blåskjær).

Kan evt. ta med sett til Rudskogen 18. sept. :)

Har et sett på hånden seh.. derfor trenger jeg bilder.. skal handle ikveld så...

Folk anbefaller 6000k??

Skrevet
Gunnar, jeg byr deg 1500kr, ett nytt koster jo 2298 kr :)

Ser det jeg skrev kan misforstås.. jeg skal ikke selge det jeg har i min bil, det er jeg kjempefornøyd med, så det blir der.

Dette er NYE og aldri en gang åpnede sett, og prisen er 1800,- + 99,- i evt. frakt. Som du skriver selv er prisen hos Dybvik 2298,- for identisk sett, så dette er ikke prutbar pris. :)

Jeg har igjen 1 stk H1, 1 stk H4 og 1 stk H7.

Gunnar

Skrevet

Merke: FarVision xenon

Kelvin: 6000k

Pris: ca 3990,- pr sett

IMG_0902.jpg

Nærlys

IMG_0903.jpg

Langlys

IMG_0910.jpg

På utsiden, med langlys.

Ganske dårlig kamera, så lyset virker en god del svakere en hva de virkelig er. Her ser du ihvertfall hvordan fargen er ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...