Gå til innhold

Bilen min. E38 750iL


Andreas 750iL
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg stemmer på planter til dama jeg også!!

Da kan du bruke det i mange år framover når du skal kjøpe deg noe du vil ha: "Var det ikke jeg som droppa 20" Alpina felger for å kjøpe en hel hage til deg?" :lol::lol::lol:

Sist gang jeg kjøpte blomster til dama ble hun på kjørt når hun lånte bilen min til å stikke en liten tur ned på butikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du får på de Alpina-felgene blir dette den peneste bilen her på forumet.

Herlig bil!

Takker for det..

Hehe nå tror jeg ikke dama er enig i oss om at de 20" passer på bilen men tror jeg kommer til å overkjøre henne på det pungtet. Men alle må jo få lov til å ha sin egen mening... lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3hnpo1eb]Med alpinafelgene og leppa blir denne strøken!

Synes du skal droppe doble rør ut bak. Så veldig rent og fint ut slik du har det nå.

Takker...

Ja har tenkt litt på det med dobble rør bak, men det er det Alpina B12 5,6 E-KAT og Alpina B12 6.0 E-KAT kom med.

ba00b121.jpg

Men vi får se hvor mye pengene strekker til... Det går endel med i bensin iallefal...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å friste litt, du skulle ikke gå for 21" :lol:

DSC00786.jpg

Ja det frister...

Har kikket litt på de å, det var et sett av de som var tilsalgs på finn.no her for ikke så lenge siden. Men om de passer vet jeg ikke. kanskje jeg må hjøre noe med hjulbuene...

Frisk pris for de å...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere er litt ensformige her! Det er da masse felger som passer E38!

Helt enig! Alpina har fine felger de, men hvorfor ikke være litt annerledes?

Syntest denne så spennende ut! Har du (Tåmi) flere bilder av den og info på felgene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med dere i at det finnes mange fine felger der ute på markede... Men jeg har så å si bestemt mef for å gå med Alpina look'n, det blir bestilt inn alpina frontleppe, sideskjørt som kom orginalt med Alpina B12 E-KAT 5,6 og 6,0. Bakfangeren får jeg ta senere, sammens med eksos, og senkingen til Alpina... Så da passer det vel inn med de felgene å...

Eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...