Gå til innhold

Bilen min. E38 750iL


Andreas 750iL
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alpina frontleppe er også montert, men den har jeg ikke bilde av enda.

Den er kjøpt på ebay ferdig lakkert i bilens farge, leppa er ikke org. Men prisen var derreter.

Avsender var slurven med å pakke. Det resulterte i sprekker i lakken og enkelte steder var lakken slitt bort. Jeg driver å mailer han om at han skal ta det på forsikkringen men har ikke fått svar enda... Ser kanskje litt dårlig ut. Var å hørte på pris på repp. og lakk og det kom på 2000,-

Så jeg må vel ut med det for å få det bra.

img4ng2.jpg

img3an4.jpg

img6ek6.jpg

img1yl5.jpg

Et lite å dårlig bilde når jeg holder på i kveld.

dsc00226kc0.jpg

Flere bilder kommer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep er veldig klar over at bilen er litt høy for å si det slik. Katta hadde overlevd den vist jeg hadde kommet i fart der...hahaha.

Men har sett på senkesett til bilen.

Det har vært litt vanskelig å finne siden jeg har EDC både forran å bak. Så det blir enten et senkesett fra Eibach, det senker 30/25mm.

Koster Eur205.

eibach_pro-kit.gif

eller et fra alpina som jeg ikke vet hvor mye det senker eller koster.

Fikk vasket mattene inne i bilen i går på 60grader og masse tøymykner.

Snakker om sommerfrisk bil...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe med di stenene i bilen så tror ikke man har det godt i en frontkolisjon :P fin bil forresten :)

Har ikke blit godt det nei. Dama var klar over det, og en rissikoanalyse ble utført...hehe Fra hennes sin side... Må ha stein kom hun fram til...

Men det blir ikke flere ganger. Neste gang tar vi bilen hennes. Hun har 4x4 og tillhengerfeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe med di stenene i bilen så tror ikke man har det godt i en frontkolisjon :P fin bil forresten :)

Har ikke blit godt det nei. Dama var klar over det, og en rissikoanalyse ble utført...hehe Fra hennes sin side... Må ha stein kom hun fram til...

Men det blir ikke flere ganger. Neste gang tar vi bilen hennes. Hun har 4x4 og tillhengerfeste.

Huff.. :shock:

Tenk om Hagen hadde visst at bilen hans ble brukt til slikt.. (han hadde trolig gitt faen, men vi kan jo late som han bryr seg..).

Det minner forresten litt om en familie vi besøkte i Tyskland rundt '90. De hadde en ny E34 535i som de nettopp hadde feriert i Norge med. I Norge har vi som kjent mye gråstein, noe de har lite av i Tyskland, så de hadde like godt lempa en sånn type 150-200kg stein i bagasjerommet og tatt med seg hjem. Den var fint plantet ved inngangspartiet og var nabolagets stolthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble lekkert med Alpina leppa gitt :)

Vedr. senk og EDC så var jeg i samme situasjon på min 98 535iA som også hadde EDC. Jeg fant ut til slutt at alle fjører passet selvom du hadde EDC eller ikke. (Kan jo være forskjell til e38 med edc), men jeg endte på AP 40/40 senk fra Motortechnik. EDC fungerte akkurat likte fint etterpå at når jeg trykket på EDC knappen så ble den stiv og fin.. (drøy den siste der :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med vibrasjoner når jeg bremser fint ned. Bremseskivene er relativt nye, de er ikke blitt utsatt for kraftige nedbremsinger så jeg regner med at de er kast fri.

Skal bytte senterringer når jeg nå skifter om til sommer dekk.

Er det noen som kan komme med tips på hva ennet det kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble lekkert med Alpina leppa gitt :)

Vedr. senk og EDC så var jeg i samme situasjon på min 98 535iA som også hadde EDC. Jeg fant ut til slutt at alle fjører passet selvom du hadde EDC eller ikke. (Kan jo være forskjell til e38 med edc), men jeg endte på AP 40/40 senk fra Motortechnik. EDC fungerte akkurat likte fint etterpå at når jeg trykket på EDC knappen så ble den stiv og fin.. (drøy den siste der :D )

Takker for det.

Men det er vanskelig å finne senkesett som er TUV godkjent for 750iL

De fleste er bare for 750i. Er dette noe biltilsynet henger seg opp i trur dere?

Men vist det er noen som vet om så er det bare å skrike ut. Har ikke tenkt til å senke så mye.

Så Alpina fjører hadde nokk vært midt i blinken, vet ikke hvor mye de senker. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...