Evopower Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 Vet om en E28 535ia med originalt skinninteriør, stor kjørecomputer kvass kam og flotte 17" felger. 7000 kr, ikke eu godkjent men et veldig bra oppussingsobjekt.. Er dette et bra kjøp? Jeg tenker mest på å ha felgene og motoren, er det andre på bilen noe jeg kan selge for en bra sum?
Lilla Coupe Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 Høres ut som et bra kjøp for en som kan skru har du bilde eller link til bilen?
Evopower Skrevet August 31, 2006 Forfatter Skrevet August 31, 2006 Nei vil ikke røpe hvor den står, mener selv det er et kupp! Vil vite hva jeg kan selge interiøret og komputeren for blandt annet...hva ligger sånn ting på i pris ca?
Platepratar Skrevet August 31, 2006 Skrevet August 31, 2006 Er det en original 535 så er det vel en del styling på bilen som også kan være grei å ta vare på, eller selge. Trur eg ville slått til. Men for min del så måtte det vært mulig å få satt den i stand.
Evopower Skrevet August 31, 2006 Forfatter Skrevet August 31, 2006 Ja den er bra, ble avskiltet ved juletide, var eu godkjent da. Nei det er en ombygd 518, men gjort av fagfolk. Alt bortsett fra stylingen er likt originalen!
Anderslien Skrevet September 1, 2006 Skrevet September 1, 2006 Hvis felgene og sånt er bra, så er jo de verdt en god del da, så jeg ville slått til! Hvis du ikke gidder å få den i stand og eu-godkjenne, så går det jo ann å tjene penger på å kun selge deler fra den bilen. Bare motoren er verdt mer enn det du betaler for bilen jo
jarli Skrevet September 1, 2006 Skrevet September 1, 2006 Vet om en E28 535ia med originalt skinninteriør, stor kjørecomputer kvass kam og flotte 17" felger. 7000 kr, ikke eu godkjent men et veldig bra oppussingsobjekt.. Er dette et bra kjøp? Jeg tenker mest på å ha felgene og motoren, er det andre på bilen noe jeg kan selge for en bra sum?Det er et bra kjøp! Men det er jo en del rust på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå