sivert Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 se på mtv nå. de skal pimpe en E-30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Det kan jo gå begge veier da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Hvis det er Pimp My Ride UK så kan det bli riktig så fint. Har tro på de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 hmm...sitter og ser på nå....vet ikke helt hva jeg skal si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 120 eikers kromhjul på en E30!? Ikke min stil hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 så helt jævelig ut spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 jepp, det gjorde d gitt! Ikke noe for Orginalpolizei hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 tok et bilde på tven jeg så får de som ikke så det se resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Ble ikke det værste jeg har sett, men ikke min smak! Men hva faen, dem gjør ikke en dritt med understell, og motor. Hva er poenget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Vet ikke hvordan den så ut, men jeg hadde blitt litt lei meg jeg... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Dametruseblå med eikefelger! Bra den har fått selvmords dører, bruk dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 For noen støgge felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Dametruseblå med eikefelger!Bra den har fått selvmords dører, bruk dem! Hehehe... en passende kommentar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 det er stygt å gjøre slikt med en BMW off topic: dere burde se den episoden hvor de bygger om en ford til en bmw!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Hvor får jeg lastet ned denne episoden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå