Rotty Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Hei er det noen som kan hjelpe meg få fiksa Avartaren min?? har prøvd utalige ganger nå men ingen suksess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Bildet kan ikke være større enn 120X90 og ikke overstige 10kb. Lagre bildet ditt gjerne som -Gif, det gjør jeg og da er den som regel innenfor 10kb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Bildet kan ikke være større enn 120X90 og ikke overstige 10kb. Lagre bildet ditt gjerne som -Gif, det gjør jeg og da er den som regel innenfor 10kb hva skal jeg bruke? har ikke nå bildeprog på pcn forutnom de standargreiene kunne tenkt meg en slik bevegelig avartar.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 En bevegelig avatar er BARE TULL, og komplett idiotisk. Bruk en avatar av bilen din. Du kan sende meg et bilde av bilen din som du vil bruke til: christian (AT) chrzz (DOT) no så skal jeg fikse biffen for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 En bevegelig avatar er BARE TULL, og komplett idiotisk.Bruk en avatar av bilen din. Du kan sende meg et bilde av bilen din som du vil bruke til: christian (AT) chrzz (DOT) no så skal jeg fikse biffen for deg. kjempefint da ska jeg finne ett bilde og sende til deg takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Du kan jo laste ned photofiltre fra nettet, gratis program som er meget enkelt å bruke.. http://www.photofiltre.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Du kan jo laste ned photofiltre fra nettet, gratis program som er meget enkelt å bruke..http://www.photofiltre.com ska prøve det men no er ikke jeg en kløpper på pc uansett hehe lasta no ned progen med språkfiler så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Thanx ChrZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå