Lien Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Her er de nye felgene jeg har satt på 7'ern. De er ikke strøkne men de tar seg godt ut på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Se der ja! Det ble meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Fine felger... og med tanke på Propan´s råfete felger til hans E21 323i Turbo er det bare å begynne og pusse da Lien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 husker bilen din fra 02-treffet på notodden/bø.. tøft å se den her også var et vellykket treff da, tross regnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Fine felger... og med tanke på Propan´s råfete felger til hans E21 323i Turbo er det bare å begynne og pusse da Lien... Jeg har faktisk vurdert det, men det får bli når jeg har EKSTREMT sterk motivasjon husker bilen din fra 02-treffet på notodden/bø.. tøft å se den her også Smile var et vellykket treff da, tross regnet Razz Ja det var meget vellykket treff syntes jeg- Midt første 02/Classic, og ikke det siste. Hvilken bil kjørte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Ble meget pent det Lien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 3, 2006 Forfatter Share Skrevet September 3, 2006 Ble meget pent det Lien! Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 De felga der kledde bilen din bedre enn de Alpina felga ja.. Så dette ble knall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_frelst Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Dette kledde bilen din bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Hadde nok blitt enda bedre med senking! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 3, 2006 Forfatter Share Skrevet September 3, 2006 Hadde nok blitt enda bedre med senking! Er mange som sier, det men foreløpig så er jeg trofast til original polizei. Får se etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Er mange som sier, det men foreløpig så er jeg trofast til original polizei. Får se etterhvert.. Det er kanskje ikke så enkelt å senke en E23 745i... har den ikke nivåregulering bak ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Meget pene felger. Passer godt på bilen din. Hyggelig å se at det er noen som klarer seg uten skrikende gull-fargede 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 kjørte en E28 518i.. stod på den posten som hadde twist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Det ble meget pent. Synes krysseiket BBS passer bra på alle BMW' er. Tidløs felg som ser like bra ut om 30 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå